Стаття присвячена проблемі особистісного підходу до реалізації сучасних завдань організації корекційно-
виховної роботи у школі для дітей з вадами слуху. Автор торкається кількох аспектів проблеми, які, на його думку, є досить актуальними: стану вивчення та висвітлення її в сурдопедагогічній літературі, а також ряду вимог до забезпечення сурдопедагогами особистісного підходу в процесі здійснення навчання та виховання такої категорії дітей.
Статья посвящена проблеме личностного подхода к реализации современных задач организации коррекционно-воспитательной работы в школе для детей с недостатками слуха. Автор затрагивает несколько аспектов проблемы, которые, по его
мнению, являются весьма актуальными: состояния изучения и освещения ее в сурдопедагогической литературе, а также ряда требований к обеспечению сурдопедагогами личностного подхода в процессе осуществления обучения и воспитания такой категории детей.
The article deals with the problem of personal approach to the implementation of the tasks of modern korektsiyno-educational work in schools for children with hearing impairments. The author touches several aspects of the problem, which it think is very relevant: state examination and its coverage in surdopedahohichniy literature, as well as a number of requirements
surdopedahohamy to ensure the personal approach in the implementation of such training and education
category of children.