У статті підкреслено роль вищих навчальних закладів, покликаних готувати кадри у відповідності до запитів
суспільства. Автором здійснено теоретичний аналіз підготовки кваліфікованих спеціалістів у галузі спеціальної психології до
психолого-педагогічного супроводу розумово відсталих дітей та їх сімей. На підставі результатів теоретичного аналізу
наукових праць за останні десятиліття з проблематики психологічної роботи із сім’єю дитини з порушеннями інтелекту та
підготовки майбутніх спеціалістів до неї, зроблено висновки про доцільність розробки сучасних підходів до підготовки
майбутніх спеціальних психологів до психолого-педагогічного супроводу дітей з помірною розумовою відсталістю та їх сімей.
В статье подчеркнута роль высших учебных заведений, призванных готовить кадры в соответствии с запросами
общества. Автором осуществлен теоретический анализ подготовки квалифицированных специалистов в области
специальной психологии в психолого-педагогического сопровождения умственно отсталых детей и их семей. На основании
результатов теоретического анализа научных работ за последние десятилетия по проблематике психологической работы с
семьей ребенка с нарушениями интеллекта и подготовки будущих специалистов к ней, сделаны выводы о
целесообразности разработки современных подходов к подготовке будущих специальных психологов к психолого-
педагогического сопровождения детей с умеренной умственной отсталостью и их семей.
The article emphasized the role of higher education institutions designed to train personnel in accordance with the needs of
society. The author carried out a theoretical analysis of the training of qualified specialists in the field of special psychology in
psycho-pedagogical support of mentally retarded children and their families. Based on the results of the theoretical analysis of
scientific papers over the past decade on the issue of psychological work with the family of a child with intellectual disabilities and the
training of future specialists to her conclusions about the feasibility of developing modern approaches to the preparation of future
special psychologists to psychological and pedagogical support for children with moderate mental retardation and their families.