У статті розглядається питання щодо значущості визначення рівня психофізіологічного розвитку та функціональних
можливостей дітей для організації їх навчальної діяльності. Відмічено, що саме функціональний стан, тобто комплекс певних
характеристик особистості забезпечує діяльність людини, а для учнів цією діяльністю є навчальний процес. Проаналізовано
взаємодію психофізіологічних функцій з емоційною сферою, яка опосередковано впливає на навчальний процес,
визначаючи тим самим поведінкову складову учнів. Обґрунтовано необхідність визначення психофізіологічних та
особистісних властивостей нервової системи для організації успішної навчальної діяльності.
В статье рассматривается вопрос о значимости определения уровня психофизиологического развития и
функциональных возможностей детей для организации их учебной деятельности. Отмечено, что именно функциональное
состояние, то есть комплекс определенных психофизиологических характеристик личности обеспечивает деятельность
человека, а для учеников этой деятельностью является учебный процесс. Проанализировано взаимосвязь
психофизиологических функций с эмоциональной сферой, которая косвенно влияет на учебный процесс, определяя тем
самым поведенческую составляющую учеников. Обоснована необходимость определения психофизиологических и
личностных свойств нервной системы для организации успешной учебной деятельности.
The article discusses about the importance of determining the level of psychophysical development of children and
functionality for organizing their training activities. It is noted that it is a functional state, i.e. a set of specific characteristics of the
individual providing human activity, and this activity for students is the learning process. The transition of the child to systematic
training causes changes in the state of physiological functions and adaptive behavior. A prerequisite in the educational process of
incorporation is emotional background that is changing striate and personal development. Analyzed the interaction of physiological
functions in the emotional sphere, which indirectly affects the learning process, thereby determining the behavioral component of the
students. The necessity of determining the physiological and personal properties of the nervous system for organizing successful
training activities.