Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інтеграція медико-психологічних і педагогічних знань в процесі корекційної роботи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пахомова, Н. Г.
dc.contributor.author Пахомова, В. А.
dc.date.accessioned 2016-12-12T13:44:23Z
dc.date.available 2016-12-12T13:44:23Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Пахомова Н. Г. Інтеграція медико-психологічних і педагогічних знань в процесі корекційної роботи / Н. Г. Пахомова, В. А. Пахомова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 285-290 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12058
dc.description.abstract У статті висвітлена необхідність інтеграції медико-психологічих і педагогічних знань в процесі корекційної роботи. Розкрита сутність поняття «інтеграція». З'ясовано, що система інтеграції складових є множиною елементів, які знаходяться у відношеннях і зв'язках один з одним й утворюють певну цілісність, єдність. Схарактеризовані основні аспекти інтеграції медичних, психологічних і педагогічних знань та умінь в організації корекційного процесу. Проаналізовано професіограму корекційного педагога. Визначені якісні характеристики особистості. Встановлено, що морально-етичні характеристики спонукають людину до забезпечення психологічного комфорту у процесі корекційної роботи. Обґрунтована необхідність стимулювання позитивної орієнтації на очікуваний результат та успішність корекційної роботи. ua
dc.description.abstract В статье освещена необходимость интеграции медико-психологических и педагогических знаний в процессе коррекционной работы. Раскрыта сущность понятия «интеграция». Установлено, что система интеграции составляющих включает множество элементов, которые находятся в отношениях и связях друг с другом и образуют определенную целостность, единство. Охарактеризованы основные аспекты интеграции медицинских, психологических и педагогических знаний и умений в организации коррекционного процесса. Проанализирована профессиограмма коррекционного педагога. Определены качественные характеристики личности. Установлено, что морально-этические характеристики побуждают человека к обеспечению психологического комфорта процессе коррекционной работы. Обоснована необходимость стимулирования положительной ориентации на ожидаемый результат и успешность коррекционной работы. ua
dc.description.abstract The article characterized necessity of integration medical and psychological and pedagogical knowledge in the process of correctional work. The essence of the concept of "integration" is disclosed. It is established that the system of integration of components includes a plurality of elements that are in relationships and connections with each other and form a certain integrity and unity. It describes the main aspects of the integration of medical, psychological and pedagogical knowledge and skills in the organization of the correctional process. Professiogram of correctional pedagogue is analyzed. Qualitative characteristics of the person are identified. It was established that the moral and ethical characteristics motivate the person to provide psychological comfort during the correction work. The necessity to promote the positive orientation of the expected results and the success of correctional work are presented. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтеграція медико-психологічної і педагогічної складових ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject корекційна робота ua
dc.subject интеграция медико-психологической и педагогической составляющих ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject коррекционная работа ua
dc.subject the integration of medical and psychological and pedagogical components ua
dc.subject professional training ua
dc.subject correctional work ua
dc.subject.classification 376-044.247 ua
dc.title Інтеграція медико-психологічних і педагогічних знань в процесі корекційної роботи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу