У статті висвітлена необхідність інтеграції медико-психологічих і педагогічних знань в процесі корекційної роботи.
Розкрита сутність поняття «інтеграція». З'ясовано, що система інтеграції складових є множиною елементів, які знаходяться у
відношеннях і зв'язках один з одним й утворюють певну цілісність, єдність. Схарактеризовані основні аспекти інтеграції медичних,
психологічних і педагогічних знань та умінь в організації корекційного процесу. Проаналізовано професіограму корекційного
педагога. Визначені якісні характеристики особистості. Встановлено, що морально-етичні характеристики спонукають людину до
забезпечення психологічного комфорту у процесі корекційної роботи. Обґрунтована необхідність стимулювання позитивної
орієнтації на очікуваний результат та успішність корекційної роботи.
В статье освещена необходимость интеграции медико-психологических и педагогических знаний в процессе
коррекционной работы. Раскрыта сущность понятия «интеграция». Установлено, что система интеграции составляющих
включает множество элементов, которые находятся в отношениях и связях друг с другом и образуют определенную
целостность, единство. Охарактеризованы основные аспекты интеграции медицинских, психологических и педагогических
знаний и умений в организации коррекционного процесса. Проанализирована профессиограмма коррекционного педагога.
Определены качественные характеристики личности. Установлено, что морально-этические характеристики побуждают
человека к обеспечению психологического комфорта процессе коррекционной работы. Обоснована необходимость
стимулирования положительной ориентации на ожидаемый результат и успешность коррекционной работы.
The article characterized necessity of integration medical and psychological and pedagogical knowledge in the process of
correctional work. The essence of the concept of "integration" is disclosed. It is established that the system of integration of
components includes a plurality of elements that are in relationships and connections with each other and form a certain integrity and
unity. It describes the main aspects of the integration of medical, psychological and pedagogical knowledge and skills in the
organization of the correctional process. Professiogram of correctional pedagogue is analyzed. Qualitative characteristics of the
person are identified. It was established that the moral and ethical characteristics motivate the person to provide psychological
comfort during the correction work. The necessity to promote the positive orientation of the expected results and the success of
correctional work are presented.