ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Малінка, О. О. | |
dc.date.accessioned | 2016-11-30T08:43:22Z | |
dc.date.available | 2016-11-30T08:43:22Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Малінка О. О. Концептуальні положення технології навчання іноземних мов студентів нелінгвістичних освітніх закладів / О. О. Малінка // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Випуск СXIV (114). – С. 155-161 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11934 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто концептуальні положення, дотримання яких сприяє ефективності процесу навчання іноземних мов студентів нелінгвістичних освітніх закладів. Розкрито питання особистіно орієнтованого навчання. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены концептуальные положения, придерживание которых позволяет сделать процесс обучения иностранным языкам студентов нелингвистических учебных заведений болем эффективным. | ua |
dc.description.abstract | In the article there are considered the conceptual ideas which help make the process of foreign languages teaching more effective for students of nonlinguistic educational institutions. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | концептуальні положення | ua |
dc.subject | комунікативний підхід | ua |
dc.subject | контекстний підхід | ua |
dc.subject | концептуальные положения | ua |
dc.subject | коммуникативный подход | ua |
dc.subject | контекстный подход | ua |
dc.subject | conceptual ideas | ua |
dc.subject | communicative approach | ua |
dc.subject | context approach | ua |
dc.subject.classification | 378.016:811.111 | ua |
dc.title | Концептуальні положення технології навчання іноземних мов студентів нелінгвістичних освітніх закладів | ua |
dc.type | Article | ua |