ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Топчієва, І. О. | |
dc.date.accessioned | 2016-11-30T08:15:19Z | |
dc.date.available | 2016-11-30T08:15:19Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Топчієва І. О. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі диригентсько-хорової підготовки / І. О. Топчієва // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Випуск СXIV (114). – С. 202-207 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11931 | |
dc.description.abstract | У статті з’ясовано специфіку формування творчої індивідуальності студентів у процесі диригентсько-хорової підготовки. Розглянуто сутність діяльності хорового диригента. Проведено методологічний аналіз дефініції “творча індивідуальність”. Запропоновано застосування евристичних методів навчання, якінноваційної форми диригентсько-хорової підготовки. Виокремлено принципи диригентсько-хорової підготовки із застосуванням евристичних методів навчання. Висвітлено методику застосування евристичних методів навчання, що забезпечують формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі диригентсько-хорової підготовки. | ua |
dc.description.abstract | В статье вияснена специфіка формирования творческой индивидуальности студентов в процессе дирижерско-хоровой подготовки. Рассмотрена сущность деятельности хорового дирижера. Проведен методологический аналіз дефиниции “творческая индивидуальность”. Предложено применение эвристических методов обучения как инновационной формы дирижерско-хоровой подготовки. Выделены принципы дирижерско-хоровой подготовки с применением эвристических методов обучения. Освещена методика применения эвристических методов обучения, обеспечивающих формирование творческой индивидуальности будущего учителя музыки в процессе дирижерско-хоровой подготовки. | ua |
dc.description.abstract | In article specifics of formation of creative identity of studentsin the course of conductor's and choral preparation. Are considered essence of activity of the choral conductor. The methodological analysis of a definition “creativeidentity” is carried out. Application of heuristic methods of training, as innovative form in the course of conductor's and choral preparation is offered. The principles in the course of conductor's and choral preparation with application of heuristic methods of training are allocated. Are shined a technique of application of heuristic methods of the training providing formation of creative identity of future music teacher in the course of conductor's and choral preparationin. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | евристичні методи навчання | ua |
dc.subject | майбутній вчитель музики | ua |
dc.subject | цілеспрямована творчість | ua |
dc.subject | эвристические методы обучения | ua |
dc.subject | будущий учитель музыки | ua |
dc.subject | целенаправленное творчество | ua |
dc.subject | heuristic methods of training | ua |
dc.subject | future music teacher | ua |
dc.subject | purposeful creativity | ua |
dc.subject.classification | 378.016:78.071.2:37.091.39(043.3) | ua |
dc.title | Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі диригентсько-хорової підготовки | ua |
dc.type | Article | ua |