Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі диригентсько-хорової підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Топчієва, І. О.
dc.date.accessioned 2016-11-30T08:15:19Z
dc.date.available 2016-11-30T08:15:19Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Топчієва І. О. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі диригентсько-хорової підготовки / І. О. Топчієва // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Випуск СXIV (114). – С. 202-207 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11931
dc.description.abstract У статті з’ясовано специфіку формування творчої індивідуальності студентів у процесі диригентсько-хорової підготовки. Розглянуто сутність діяльності хорового диригента. Проведено методологічний аналіз дефініції “творча індивідуальність”. Запропоновано застосування евристичних методів навчання, якінноваційної форми диригентсько-хорової підготовки. Виокремлено принципи диригентсько-хорової підготовки із застосуванням евристичних методів навчання. Висвітлено методику застосування евристичних методів навчання, що забезпечують формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі диригентсько-хорової підготовки. ua
dc.description.abstract В статье вияснена специфіка формирования творческой индивидуальности студентов в процессе дирижерско-хоровой подготовки. Рассмотрена сущность деятельности хорового дирижера. Проведен методологический аналіз дефиниции “творческая индивидуальность”. Предложено применение эвристических методов обучения как инновационной формы дирижерско-хоровой подготовки. Выделены принципы дирижерско-хоровой подготовки с применением эвристических методов обучения. Освещена методика применения эвристических методов обучения, обеспечивающих формирование творческой индивидуальности будущего учителя музыки в процессе дирижерско-хоровой подготовки. ua
dc.description.abstract In article specifics of formation of creative identity of studentsin the course of conductor's and choral preparation. Are considered essence of activity of the choral conductor. The methodological analysis of a definition “creativeidentity” is carried out. Application of heuristic methods of training, as innovative form in the course of conductor's and choral preparation is offered. The principles in the course of conductor's and choral preparation with application of heuristic methods of training are allocated. Are shined a technique of application of heuristic methods of the training providing formation of creative identity of future music teacher in the course of conductor's and choral preparationin. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject евристичні методи навчання ua
dc.subject майбутній вчитель музики ua
dc.subject цілеспрямована творчість ua
dc.subject эвристические методы обучения ua
dc.subject будущий учитель музыки ua
dc.subject целенаправленное творчество ua
dc.subject heuristic methods of training ua
dc.subject future music teacher ua
dc.subject purposeful creativity ua
dc.subject.classification 378.016:78.071.2:37.091.39(043.3) ua
dc.title Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі диригентсько-хорової підготовки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу