Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Sigurdson, E.
dc.date.accessioned 2012-08-26T19:41:39Z
dc.date.available 2012-08-26T19:41:39Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Sigurdson E. Reflection as an attempt to argue for a gender perspective on sloyd research in Sweden / E. Sigurdson / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 30: збірник наукових праць / за ред. проф. М. С. Корця. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 246-249 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1180
dc.description.abstract У статті розглядається відображення проблеми поняття естетики у випадку гендерних аспектів шкільного предмету технології та шляхи її вирішення та структурування його новій основі . ru_RU
dc.description.abstract The article deals with the problem of reflection the concept ofaesthetics in the case of gender aspects of the school subject oftechnology and its solving and structuring its a new basis. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject слойд ru_RU
dc.subject стать у сфері освіти ru_RU
dc.subject технологічна освіта ru_RU
dc.subject естетика предмету технології ru_RU
dc.subject sloyd ru_RU
dc.subject gender in education ru_RU
dc.subject technology education ru_RU
dc.subject aesthetic ru_RU
dc.title Reflection as an attempt to argue for a gender perspective on sloyd research in Sweden ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу