ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Черненко, Г. М. | |
dc.date.accessioned | 2016-11-22T08:30:40Z | |
dc.date.available | 2016-11-22T08:30:40Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Черненко Г. М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до проведення уроків природознавства / Г. М. Черненко // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 243-250 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11804 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито проблему професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення уроків природознавства. З’ясовано сутність понять “професійна підготовка” та “педагогічна компетентність”. Здійснено аналіз навчальної програми з курсу “Методика навчання освітньої галузі "Природознавство"”, що вивчається у вищих педагогічних закладах. Розкрито чотири етапи підготовки майбутніх учителів початкової школи до проведення уроків природознавства: теоретичний, практично-лабораторний, педагогічна практика, самостійна робота. Запропоновано різні види діяльності майбутніх учителів початкової школи на кожному з етапів підготовки до проведення уроків природознавства. | ua |
dc.description.abstract | В статье раскрыта проблема профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы к проведению уроков природоведения. Выяснена сущность понятий “профессиональная подготовка” и “педагогическая компетентность”. Осуществлен анализ обучающей программы из курса “Методика обучения образовательной отрасли "Природоведение"”, которая изучается в высших педагогических заведениях. Раскрыты четыре этапа подготовки будущих учителей начальной школы к проведению уроков природоведения: теоретический, практически-лабораторный, педагогическая практика, самостоятельная работа. Предложены разные виды деятельности будущих учителей начальной школы на каждом из этапов подготовки к проведению уроков природоведения. | ua |
dc.description.abstract | There was exposed the problem of professional preparation of future primary schools’ teachers to conducting lessons of natural history in the article. It is found out the essence of concepts “professional preparation” and “pedagogical competence”. There was made the analysis of educational programme out on-course “The methodology of educating the educational area natural history”, that studied in higher pedagogical establishments. There was exposed four stages of preparation of future primary schools’ teachers to conducting lesson of natural history: theoretical, practically-laboratory, pedagogical practice, independent work. The different types of activity of future primary schools’ teachers offer on each of the stages of preparation to conducting lesson of natural history. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | професійна підготовка | ua |
dc.subject | педагогічна компетентність | ua |
dc.subject | майбутні вчителі початкових класів | ua |
dc.subject | профессиональная подготовка | ua |
dc.subject | педагогическая компетентность | ua |
dc.subject | будущие учителя начальных классов | ua |
dc.subject | professional preparation | ua |
dc.subject | pedagogical competence | ua |
dc.subject | primary schools’ teachers | ua |
dc.subject.classification | 378.147:373.3 | ua |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів початкової школи до проведення уроків природознавства | ua |
dc.type | Article | ua |