У статті окреслюються основні перспективні напрямки графічної підготовки майбутніх
учителів технологій та її місце у системі загальної професійної компетенції; подані приклади
ефективної інтеграції та міжпредметних зв’язків навчальних дисциплін з метою ефективного
формування знань та умінь студентів у контексті інноваційних перетворень, передбачених
законом “Про Освіту” (від 06.09.2014).
В статье очерчиваются основные перспективные направления графической подготовки
будущих учителей технологии и её место в системе общей профессиональной компетенции;
представлены примеры эффективной интеграции и межпредметных связей учебных дисциплин
с целью эффективного формирования знаний и умений студентов в контексте инновационных
преобразований, предусмотренных законом “Об Образовании” (от 06.09.2014).
The article identifies the major promising areas of graphic training of future teachers of
technology and its place in the system of General professional competence; presents examples of
effective integration and interdisciplinary connections disciplines to effectively build knowledge and
skills of students in the context of innovative transformations envisaged by the law “On Education”
(from 06.09.2014).