Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Діалогова стратегія взаємодії у контексті формування комунікативної культури майбутнього вчителя музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зайцева, Алла Віталіївна
dc.date.accessioned 2016-11-17T10:10:42Z
dc.date.available 2016-11-17T10:10:42Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Зайцева А. В. Діалогова стратегія взаємодії у контексті формування комунікативної культури майбутнього вчителя музики / А. В. Зайцева // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 50-54 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11758
dc.description.abstract Стаття розкриває особливості діалогової стратегії музично-педагогічної діяльності. Процес формування комунікативної культури майбутнього вчителя музики спирається на принцип ціннісної взаємодії викладача і студента, в основі якого – емпатійно-діалогічна парадигма, передбачає створення у музично-педагогічному просторі діалогічного поля міжсуб’єктних відносин – емпатійно-діалогічної парадигми, що заснована на принципі ціннісної взаємодії викладача і студента з музичним мистецтвом. Підкреслюється важливість комунікативної функції поліхудожнього спілкування, котра базується на теорії діалогової взаємодії і допомагає віднайти “особистісні смисли” і загальну творчу позицію викладача і студента. Увагу автора зосереджено на художньому полісуб’єктному спілкуванні як важливій педагогічній умові формування комунікативної культури майбутнього вчителя музики. ua
dc.description.abstract Статья раскрывает особенности диалоговой стратегии музыкально-педагогической деятельности. Процесс формирования коммуникативной культуры будущего учителя музыки опирается на принцип ценностного взаимодействия преподавателя и студента, в основе которого – эмпатийно-диалогическая парадигма. Подчеркивается важность коммуникативной функции полихудожественного общения, которая базируется на теории диалогового взаимодействия и помогает обнаружить “личностные смыслы” и общую творческую позицию преподавателя и студента. Внимание автора сосредоточено на художественном полисубъектном общении как педагогическом условии формирования коммуникативной культуры будущего учителя музыки. ua
dc.description.abstract The article exposes the features of dialog strategy of pedagogical activity which occupies a priority place in humanism conception of education. The process of forming of communicative culture of future music teacher leans again stprinciple of the valued co-operation of teacher and student in basis of which is an empatiyno-dialogic paradigm. Importance of communicative function of artistic in tercourse, that is base don the theory of dialog co-operation and helps appearanc eof “personal it ysenses” and general creative position of teacher and student. Attention of author is concentrate donartistic in tercourseas pedagogical condition of forming of communicative culture of future music teacher. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject діалогова стратегія ua
dc.subject художнє полісуб’єктне спілкування ua
dc.subject комунікативна культура ua
dc.subject диалоговая стратегия ua
dc.subject музыкально-педагогическая деятельность ua
dc.subject художественное полисубъектное общение ua
dc.subject dialog strategy ua
dc.subject music-teaching activities ua
dc.subject artistic in tercourse ua
dc.subject.classification 372.878:7.071.4 ua
dc.title Діалогова стратегія взаємодії у контексті формування комунікативної культури майбутнього вчителя музики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу