Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціальні, психолого-педагогічні та методичні чинники особистісно-орієнтованого підходу до студентів під час вивчення курсу “Декоративно-прикладна творчість”

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сергієнко, О.В.
dc.date.accessioned 2012-08-26T18:12:43Z
dc.date.accessioned 2012-08-26T18:17:43Z
dc.date.available 2012-08-26T18:12:43Z
dc.date.available 2012-08-26T18:17:43Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Сергієнко О.В. Соціальні, психолого-педагогічні та методичні чинники особистісно-орієнтованого підходу до студентів під час вивчення курсу “Декоративно-прикладна творчість” / О.В. Сергієнко / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 30: збірник наукових праць / за ред. проф. М. С. Корця. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 182-186 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1167
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1168
dc.description.abstract Одне з основних положень сучасної психолого-педагогічної науки полягає в тому, що вдосконалення процесу формування і розвитку особистості можливо лише за умови здійснення особистісно-орієнтованого навчання, при якому освітній процес стає для студента особистісно значущим. Дослідження особистісно орієнтованого навчання необхідно здійснювати, виходячи з тісного взаємозв’язку теорії пізнання та особистісного розвитку. Організація особистісно-орієнтованого навчання потребує переорієнтації: від спрямованості на запам’ятовування готових знань необхідно перейти до формування особистісних новоутворень, вміння творчо навчатись, опрацьовуючи наукові знання і суспільний досвід стосовно до потреб практики. ru_RU
dc.description.abstract One of the main provisions of modern psychology and pedagogy is that improving the process of formation and development of a person may only exercise personality-oriented education in which the educational process becomes personally meaningful for students. Investigation of personality-oriented education should be carried out based on the close relationship between theory of knowledge and personal development. Organization of student-centered learning requires reorientation: from focus on memorization of knowledge ready to go to the formation of individual tumors, the ability to learn creatively, tackling a scientific knowledge and social experience on the needs of practice. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject освіта ru_RU
dc.subject особистісно-орієнтоване навчання ru_RU
dc.subject особистість ru_RU
dc.subject декоративно- прикладна творчість ru_RU
dc.subject навчальний процес ru_RU
dc.subject педагогічні чинники ru_RU
dc.subject формування особистості ru_RU
dc.subject студент ru_RU
dc.subject викладач ru_RU
dc.subject education ru_RU
dc.subject student-oriented education ru_RU
dc.subject personality ru_RU
dc.subject decorative and applied art ru_RU
dc.subject educational process ru_RU
dc.subject educational factors ru_RU
dc.subject the formation of personality ru_RU
dc.subject a student teacher ru_RU
dc.title Соціальні, психолого-педагогічні та методичні чинники особистісно-орієнтованого підходу до студентів під час вивчення курсу “Декоративно-прикладна творчість” ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу