ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сергієнко, О.В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2012-08-26T18:12:43Z | |
dc.date.accessioned | 2012-08-26T18:17:43Z | |
dc.date.available | 2012-08-26T18:12:43Z | |
dc.date.available | 2012-08-26T18:17:43Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Сергієнко О.В. Соціальні, психолого-педагогічні та методичні чинники особистісно-орієнтованого підходу до студентів під час вивчення курсу “Декоративно-прикладна творчість” / О.В. Сергієнко / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 30: збірник наукових праць / за ред. проф. М. С. Корця. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 182-186 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1167 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1168 | |
dc.description.abstract | Одне з основних положень сучасної психолого-педагогічної науки полягає в тому, що вдосконалення процесу формування і розвитку особистості можливо лише за умови здійснення особистісно-орієнтованого навчання, при якому освітній процес стає для студента особистісно значущим. Дослідження особистісно орієнтованого навчання необхідно здійснювати, виходячи з тісного взаємозв’язку теорії пізнання та особистісного розвитку. Організація особистісно-орієнтованого навчання потребує переорієнтації: від спрямованості на запам’ятовування готових знань необхідно перейти до формування особистісних новоутворень, вміння творчо навчатись, опрацьовуючи наукові знання і суспільний досвід стосовно до потреб практики. | ru_RU |
dc.description.abstract | One of the main provisions of modern psychology and pedagogy is that improving the process of formation and development of a person may only exercise personality-oriented education in which the educational process becomes personally meaningful for students. Investigation of personality-oriented education should be carried out based on the close relationship between theory of knowledge and personal development. Organization of student-centered learning requires reorientation: from focus on memorization of knowledge ready to go to the formation of individual tumors, the ability to learn creatively, tackling a scientific knowledge and social experience on the needs of practice. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | освіта | ru_RU |
dc.subject | особистісно-орієнтоване навчання | ru_RU |
dc.subject | особистість | ru_RU |
dc.subject | декоративно- прикладна творчість | ru_RU |
dc.subject | навчальний процес | ru_RU |
dc.subject | педагогічні чинники | ru_RU |
dc.subject | формування особистості | ru_RU |
dc.subject | студент | ru_RU |
dc.subject | викладач | ru_RU |
dc.subject | education | ru_RU |
dc.subject | student-oriented education | ru_RU |
dc.subject | personality | ru_RU |
dc.subject | decorative and applied art | ru_RU |
dc.subject | educational process | ru_RU |
dc.subject | educational factors | ru_RU |
dc.subject | the formation of personality | ru_RU |
dc.subject | a student teacher | ru_RU |
dc.title | Соціальні, психолого-педагогічні та методичні чинники особистісно-орієнтованого підходу до студентів під час вивчення курсу “Декоративно-прикладна творчість” | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |