Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Тенденції реформування шкільної історичної освіти в УСРР в 1920-х роках

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Теремецька, Тетяна Вікторівна
dc.date.accessioned 2016-10-17T14:23:35Z
dc.date.available 2016-10-17T14:23:35Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Теремецька, Т. В. Тенденції реформування шкільної історичної освіти в УСРР в 1920-х роках / Т. Теремецька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 6: Історичні науки : сборник научных трудов / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 12. - С. 182-187 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11525
dc.description.abstract В статті визначено особливості перебудови шкільної освіти в УСРР в контексті переходу до комплексної системи навчання та формування радянських підходів до вивчення історичного матеріалу в 1920-х рр. Висвітлено зміну ідеологічного змісту та ціннісних орієнтирів історичної освіти внаслідок впровадження в структуру навчально-виховного процесу дисципліни – «суспільствознавство». ua
dc.description.abstract В статье определены особенности перестройки школьного образования в УССР в контексте перехода к комплексной системе обучения и формирования советских подходов к изучению исторического материала в 1920-х рр... Отражено изменение идеологического содержания и ценностных ориентиров исторического образования в результате внедрения в структуру учебно-воспитательного процесса дисципліни- "обществоведение" ua
dc.description.abstract In the article the features of alteration of school education are certain in Ukraine in the context of passing to the complex departmental and forming of the soviet going teaching near the aterial in 1920th рр... The change of ideological maintenance and valued reference-points of historical education is reflected as a result of introduction in the structure of educational-educator process дисципліни- social "science". ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім.М. П. Драгоманова ua
dc.relation.ispartofseries Серія 6, вип.12;
dc.subject комплексні програми ua
dc.subject суспільно-політичне виховання ua
dc.subject шкільна освіта ua
dc.subject історична освіта ua
dc.subject шкільне суспільствознавство ua
dc.subject комплексна система ua
dc.subject зміст навчання ua
dc.subject комплексные программы ua
dc.subject общественно-политическое воспитание ua
dc.subject школьное образование ua
dc.subject историческое образование ua
dc.subject школьное обществоведение ua
dc.subject комплексная система ua
dc.subject содержание учебы ua
dc.subject complex programs ua
dc.subject social and political education ua
dc.subject school education ua
dc.subject historical education ua
dc.subject school social science ua
dc.subject complex system ua
dc.subject maintenance of studies ua
dc.subject.classification 37.016(477) ua
dc.subject.classification 94(477)"1920" ua
dc.title Тенденції реформування шкільної історичної освіти в УСРР в 1920-х роках ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу