Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Ціннісний потенціал виховної функції: стратигеми підготовки та здійснення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гончаров, Володимир Іванович
dc.date.accessioned 2016-10-15T17:36:05Z
dc.date.available 2016-10-15T17:36:05Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Гончаров Володимир Іванович Ціннісний потенціал виховної функції: стратигеми підготовки та здійснення / Володимир Іванович Гончаров // Європейські педагогічні студії / Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи ; ред. кол. В. П. Андрущенко (голова) [та ін.]. – Вип. 3-4. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – C. 149-157 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11510
dc.description.abstract Розглядається одне з основних напрямів підготовки сучасного вчителя – формування духовного світу дитини, де мають домінувати добро і справедливість, гармонія і краса, здатність дитини до співпереживання і надання допомоги тім, хто її потребує. Зроблено висновок, що цей процес має бути неперервним, системним і цілеспрямованим. Готовність вчителя до виконання виховної функції є одним із головних сегментів його підготовки в сучасних умовах. ua
dc.description.abstract Рассматривается одно из основных направлений подготовки современного учителя – формирование духовного мира ребенка, где должны доминировать добро и справедливость, гармония и красота, способность ребенка к сопереживанию и оказания помощи тем, кто в ней нуждается. Сделан вывод, что этот процесс должен быть непрерывным, системным и целенаправленным. Готовность учителя к выполнению воспитательной функции является одним из главных сегментов его подготовки в современных условиях. ua
dc.description.abstract One of basic directions of preparation of modern teacher – forming of the spiritual world of child is examined, where good and justice, harmony and beauty, must prevail, capacity of child for soperezhivanie and grant of help that, who needs her. Drawn conclusion, that this process must be continuous, system and purposeful. Readiness of teacher to implementation of educator function is one of main segments of his preparation in modern terms. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject сучасній вчитель ua
dc.subject стратигема ua
dc.subject духовний світ дитини ua
dc.subject современной учитель ua
dc.subject стратигема ua
dc.subject духовный мир ребенка ua
dc.subject modern teacher ua
dc.subject stratigema ua
dc.subject spiritual world of child ua
dc.title Ціннісний потенціал виховної функції: стратигеми підготовки та здійснення ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу