Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Совершенствование подготовки учителя для европейского образовательного пространства ХХІ столетия

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кухарчик, Петр Дмитриевич
dc.date.accessioned 2016-10-07T09:14:23Z
dc.date.available 2016-10-07T09:14:23Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Кухарчик Петр Дмитриевич Совершенствование подготовки учителя для европейского образовательного пространства ХХІ столетия / Петр Дмитриевич Кухарчик // European pedagogical studies / Association of Rectors of Pedagogical Universities in Europe ed. board V. Andrushchenko (head) [and others]. – Issue 1-2. – K. Publishing house of the National Pedagogical Dragomanov University, 2012. – P. 63-69 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11425
dc.description.abstract В условиях информационного общества миссия вузов ме­няется. Задачи производства и распространения знаний от­ ходят на второй план. Приоритетными становятся задачи развития человеческого интеллекта. Система высшего педагогического образования любой стра­ны будет оставаться жизнеспособной, если она сможет отве­чать на все вызовы времени, которые диктуют происходящие в мире социокультурные процессы. Эти вызовы определяют за­дачи совершенствования педагогического образования на трех уровнях: макроуровне (европейский), мезоуровне (националь­ный) микроуровне (институциональный, вузовский). Таким образом, педагогическое образование в обществе выполняет особую социально значимую роль, от эффектив­ности реализации которой зависит прогрессивное развитие стран. ua
dc.description.abstract В умовах інформаційного суспільства місія ВНЗ міняється. Завдання виробництва і поширення знань відходять на другий план. Пріоритетними стають завдання розвитку людського інтелекту. Система вищої педагогічної освіти будь-якої країни залишатиметься жит­тєздатною, якщо вона зможе відповіда­ти на усі виклики часу, які диктують со­ціокультурні процеси, що відбуваються у світі. Ці виклики визначають завдання вдосконалення педагогічної освіти на трьох рівнях: макрорівні (європейський), мезорівні (національний) мікрорівні (ін­ституціональний, ВНЗ). Таким чином, педагогічна освіта в суспільстві виконує особливу соціально значущу роль, від ефективності реалі­зації якої залежить прогресивний розви­ток країн. ua
dc.description.abstract The mission of universities is changing in conditions of information society. Tasks of production and knowledge dissemina­tion pale into insignificance. The priority objective is the development of human intel­ligence. The system of higher pedagogical educa­tion in any country will remain sustainable if it can respond to all challenges that dictate changes in world socio-cultural processes. These challenges define tasks of improving pedagogical education at three levels: mac­ro level (European), meso level (national) and micro level (institutional, HEE). Thus, pedagogical education in society has a special socially significant role on the effectiveness of which progressive develop­ment in countries depends. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject информационное общество ua
dc.subject интеллект ua
dc.subject cистема высшего педагогического образования ua
dc.subject інформаційне суспільство ua
dc.subject інтелект ua
dc.subject система вищої педагогічної освіти ua
dc.subject information society ua
dc.subject intel­ligence ua
dc.subject the system of higher pedagogical educa­tion ua
dc.title Совершенствование подготовки учителя для европейского образовательного пространства ХХІ столетия ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу