Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема формування нового вчителя для об'єднаної Європи ХХІ століття

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрущенко, Віктор Петрович
dc.date.accessioned 2016-10-06T11:13:39Z
dc.date.available 2016-10-06T11:13:39Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Андрущенко Віктор Петрович Проблема формування нового вчителя для об'єднаної Європи ХХІ століття / Віктор Петрович Андрущенко // European pedagogical studies / Association of Rectors of Pedagogical Universities in Europe ed. board V. Andrushchenko (head) [and others]. – Issue 1-2. – K. Publishing house of the National Pedagogical Dragomanov University, 2012. – P. 27-38 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11420
dc.description.abstract Именно учитель, в первую очередь учитель и только учитель готовит нового субъекта жизнедеятельности - активного поборника единства общества и его прогрессивных изменений, основанных на гуманистических и демократических началах, глубоком единстве и сотрудничестве народов и культур, приоритетах сохранения мира, экологической безопасности, благосостояния и общественного порядка, толерантности и солидарности. Именно Учитель должен повернуть авторитет духовности в образовательное пространство Европы. ua
dc.description.abstract Саме вчитель, в першу чергу вчитель і тільки вчитель готує нового суб'єкта життєдіяльності - активного поборника єдності суспільства і його прогресивних змін, заснованих на гуманістичних і демократичних засадах, глибокій єдності та співпраці народів і культур, пріоритети збереження миру, екологічної безпеки, добробуту і громадського порядку, толерантності та солідарності. Саме Учитель повинен повернути авторитет духовності в освітній простір Європи. ua
dc.description.abstract That teacher first of all and only teacher prepares a new subject of life - active promoter unity of society and the progressive changes based on humanistic and democratic principles, а deep unity and cooperation between peoples and cultures, priorities of peace, environmental safety, welfare and public order , tolerance and solidarity. That teacher should return the authority of spirituality in the education space in Europe. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject учитель ua
dc.subject сотрудничество народов и культур ua
dc.subject образовательное пространство ua
dc.subject вчитель ua
dc.subject співпраця народів і культур ua
dc.subject освітній простір ua
dc.subject teacher ua
dc.subject cooperation of the peoples and cultures ua
dc.subject education space ua
dc.title Проблема формування нового вчителя для об'єднаної Європи ХХІ століття ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу