Європейські педагогічні студії: Recent submissions

  • Андрусишин, Богдан Іванович (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Беручи до уваги активний процес інтеграції України у світове і європейське співтовариство, в тому числі і у освітній галузі, треба співставляти перспективи освітнього національного законодавства з усією різноманітністю ...
  • Дем’яненко, Наталія Миколаївна (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Досліджується проблема конструювання компетентнісно-контекстної моделі підготовки педагогічних кадрів на тлі зміни структури освітньої діяльності, нарощування дослідницької компоненти, розширення функцій педагогічного ...
  • Balabanov, Kostyantyn (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    The article analyzes the main factors of developing a multicultural personality by means of expanding the international cooperation among universities. The basic vectors of activities that are to be carried out by a ...
  • Кикуш, Николай (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Сложный и обширный процесс изменений, который происходит во всем обществе на мировом уровне, отображается и в системе образования. Многочисленные изменения характерны для всех уровней системы образования, цель которых ...
  • Ярошенко, Алла Олександрівна (2013)
    Cоціально-педагогічна солідарність майбутнього педагога повинна бути направлена на виховання громадських цінностей, самодопомогу і взаємодопомогу та виступати як ідейно-теоретична платформа виховання соціальної ініціативності, ...
  • Падалка, Олег Семенович (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    У статті проаналізовано педагогічний досвід та творчу спадщину В. О. Сухомлинського, досліджено його погляди на процес шкільного навчання у початковій школі.
  • Бех, Володимир Павлович (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Толерантність у сфері розбудови європейської освіти є необхідним елементом, оскільки толерантність як властивість свідомості особистості має бути сформована ще у школі. Вона потрібна людині у будь-якій сфері її життєдіяльності. ...
  • Lashchyk, Jan (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    The main assumption of the text is to draw attention to the need for a new educational perspective. Education must take the question of how to help information society in becoming society of wisdom. This requires building ...
  • Рябов, Виктор Васильевич (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Задача обеспечения потребностей системы образования Москвы в компетентных и квалифицированных кадрах требует создания эффективной системы подготовки, переподготовки и повышения квалификации учительского ...
  • Афанасьев, Владимир Васильевич (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Современный педагогический университет, как и вся система высшего образования России, живет в режиме перемен: структурных, экономических, методологических, инновационных. Для сферы педагогики преемственность, системность, ...
  • Auleytner, Julian (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Prezentowany tekst był pierwotnie przedstawiony na konferencji pedagogów w siedlcach w listopadzie 2012 r. celem zainspirowania dyskusji w polsce o potrzebie ustanowienia europejskiej konstytucji pedagoga.
  • Кухарчик, Петр Дмитриевич (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    В статье раскрываются концептуальные основания стандартизации общепедагогической подготовки будущих учителей, создающие ценностно-ориентационное пространство для разработчиков нового поколения образовательных стандартов, ...
  • Морітц, Гунцінґер (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Інтерв’ю проф. Гунцінгера щодо презентації Педагогічної Конституції Європи в Університеті імені Гете (м. Франкфурт-на-Майні, Німеччина) та важливості проекту для європейського освітнього і культурного простору.
  • Kremen’, Vasyl (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Changes taking place in education under the influence of transformations of civilization namely globalized and informative challenges are analyzed. The first of it is the active formation of global Education Area; the ...
  • Прокопенко, Іван Федорович (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012)
    У статті проаналізовано провідні тенденції розвитку інноваційних технологій підготовки майбутніх учителів у су­часний період. Обґрунтовано доцільність їх аналізу на засадах системного підходу. Охарактеризовані ...
  • Падалка, Олег Семенович (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012)
    У статті запропоновано модель педагогічної технології професійно-економічної підготовки майбутнього вчителя, вказано на особливості концепції педагогічних технологій 3 урахуванням новітніх досягнень педагогічної науки, ...
  • Андрущенко, Виктор Петрович (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013)
    Создание Ассоциации ректоров педагогических университетов Европы, принятие Обращения к парламентариям европейских стран по поддержке учителя и педагогического образования требует реализации конкретных мер, разработки ...
  • Баріков, Віль Савбанович (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012)
    На Академіі педагогічних наук сьогодні лежить величезна відповідальність - відшукати відповіді на низку гострих викликів. Це, перш за все, нові інформативно-комунікативні технологіі масового спілкування, надзвичайно велике ...
  • Зеленков, Анатолии Изотович (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012)
    Экономическая модернизация и технологический прогресс сами по себе не гарантируют понимания целей и смысла происходящих изменений в обществе. Когда деградирует нравственная совесть человека, под вопрос ставится не ...
  • Josef, Hynek (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012)
    There are many problems associated with the teachers’ education in the Czech Republic and just in order to make my contribution short and concise, I will focus on three important problems in this article only. the first ...