ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шип, С. В. | |
dc.date.accessioned | 2016-09-15T12:55:06Z | |
dc.date.available | 2016-09-15T12:55:06Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Шип С. В. Что такое «музыкальное произведение»? / С. В. Шип // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – Вип. 18 (23). – К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015. – С. 8-13 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11230 | |
dc.description.abstract | Вероятно, поставленный в заглавии вопрос покажется читателю, как минимум, странным. Кто не знает – что такое музыкальная форма? И малые дети в школах, и их образованные учителя, и высококвалифицированные препоодаватели вузов, которые подготовили этих учителей, и ученые, которые написали горы книг, на которые опираются преподаватели, наконец, обычные люди, рассуждающие о музыке – все они используют данный словесный оборот. И все друг друга, вроде бы, понимают. Зачем же «мутить воду» и задавать вопрос о значении распространеннейшего выражения? | ua |
dc.description.abstract | Ймовірно, поставлене в заголовку питання здасться читачеві, як мінімум, дивним. Хто не знає - що таке музична форма? І малі діти в школах, і їх освічені вчителі, і висококваліфіковані викладачі вузів, які підготували цих вчителів, і вчені, які написали гори книг, на які спираються викладачі, нарешті, звичайні люди, що міркують про музику - все вони використовують даний словесний оборот. І всі один одного, начебто, розуміють. Навіщо ж «мутити воду» і задавати питання про значення поширених висловів? | ua |
dc.description.abstract | Perhaps the question posed in the title may seem to the reader, at least, strange. Who does not know - what is a musical form? And the little children in the schools, and educated teachers and qualified prepoodavateli high schools that prepared these teachers, and scientists who have written mountains of books, which are based teachers, finally, ordinary people, to talk about music - they all use the verbal turnover. And each other, like, understand. Why should "stir up trouble" and to ask the question about the meaning of common expressions? | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | «музыкальное произведение» | ua |
dc.subject | теория музыки | ua |
dc.subject | музыкальная педагогика | ua |
dc.subject | «музичний твір» | ua |
dc.subject | теорія музики | ua |
dc.subject | музична педагогіка | ua |
dc.subject | "musical composition" | ua |
dc.subject | music theory | ua |
dc.subject | musical pedagogy | ua |
dc.subject.classification | 78 | ua |
dc.title | Что такое «музыкальное произведение»? | ua |
dc.type | Article | ua |