Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Впровадження інтенсивних технологій як умова професійного розвитку фахівців дошкільних навчальних закладів у сфері освітньо-оздоровлювальної діяльності

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Маковецька, Н.В.
dc.date.accessioned 2016-09-06T11:51:50Z
dc.date.available 2016-09-06T11:51:50Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Маковецька Н.В. Впровадження інтенсивних технологій як умова професійного розвитку фахівців дошкільних навчальних закладів у сфері освітньо-оздоровлювальної діяльності / Н.В. Маковецька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 15. “Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / Фізична культура і спорт /”36. Наукових праць / За ред. Г. М. Арзютова. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016. – Випуск 5 (75)16. – C. 75-78 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11147
dc.description.abstract У статті доводиться актуальність проблеми професійного розвитку методистів, інструкторів з фізичної культури, вихователів дошкільних навчальних закладів у сфері освітньо-оздоровлювальної діяльності. Зазначається, що однією з граней цього процесу є професійна компетентність педагога. Висвітлюються наукові підходи до тлумачення цього поняття, його складових. Згідно з одним із них, визначається коло спеціальних компетентностей, наявність яких зумовлює ефективне впровадження методистом інтенсивних технологій у процес професійного розвитку фахівців дошкільних навчальних закладів, серед них – комунікативна компетентність, інтерактивна компетентність, ігротехнічна компетентність, перцептивна компетентність. Коротко охарактеризовано кожну з них, окреслено шляхи й умови їх досягнення. ua
dc.description.abstract В статье доказывается актуальность проблемы профессионального развития методистов, инструкторов по физической культуре, воспитателей дошкольных учебных учреждений в сфере образовательно-оздоровительной деятельности. Отмечается, что одной из граней этого процесса является профессиональная компетентность педагога. Освещаются научные подходы к толкованию этого понятия, его составляющих. В соответствии с одним из них, определен круг специальных компетентностей, наличие которых обусловливает эффективное внедрение методистом интенсивных технологий в процесс профессионального развития специалистов дошкольных учебных учреждений, среди них – коммуникативная компетентность, интерактивная компетентность, игротехническая компетентность, перцептивная компетентность. Коротко характеризуется каждая из них, очерчены пути и условия их достижения. ua
dc.description.abstract The article proves the relevance of the problem of the professional development of trainers, trainers in physical education, teachers of preschool educational institutions in the field of educational and recreational activities. It is noted that one of the faces of this process is the professional competence of the teacher. The illuminating scientific approaches to the interpretation of this concept, its components. According to one of them, the circle of specialized competencies, the presence of which results in efficient implementation Methodist intensive technologies in the process of professional development of specialists of preschool educational institutions, among them - communicative competence - the ability to organize communication between teachers; interactive competence - the ability to organize interactive effective cooperation on the basis of intensive technologies, the ability to manage team activities; igrotehnicheskaya competence - specialized knowledge and skills of using gaming technology; perceptual competence - the ability to perceive each other, understanding the emotional and cognitive levels. It outlined ways to achieve competencies, among which are: interest, enthusiasm, even when the teacher knowledge have certain limitations; you have all the qualities identified above, the basic knowledge and skills, the capacity for partnership, even if you have experience working with active learning techniques; ability to act as an expert; possession of practical skills training using gaming technology; the ability to demonstrate confident behavior and respect for subordinates. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійний розвиток ua
dc.subject професійна спеціальна компетентність ua
dc.subject інтенсивні технології ua
dc.subject профессиональное развитие ua
dc.subject профессиональная специальная компетентность ua
dc.subject интенсивные технологии ua
dc.subject professional development ua
dc.subject special professional competence ua
dc.subject intensive technologies ua
dc.title Впровадження інтенсивних технологій як умова професійного розвитку фахівців дошкільних навчальних закладів у сфері освітньо-оздоровлювальної діяльності ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics