Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика особистісно орієнтованого навчання гри на музичному інструменті майбутнього вчителя музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Косенко, Павло Борисович
dc.date.accessioned 2011-10-28T09:43:43Z
dc.date.available 2011-10-28T09:43:43Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Косенко, Павло Борисович. Методика особистісно-орієнтованого навчання гри на музичному інструменті майбутнього вчителя музики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / П. Б. Косенко ; керівник роботи С. С. Горбенко ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/110
dc.description.abstract Розкрито сутність поняття "особистісно орієнтоване навчання майбутнього вчителя музики". Досліджено історичний процес і сучасний стан становлення та розвитку методики інструментального навчання, розкрито її специфіку у контексті ідей особистісно орієнтованого спрямування. Визначено основні критерії визначення відповідності процесу інструментальної підготовки майбутнього вчителя музики змісту особистісно орієнтованого навчання. Розроблено й апробовано методику особистісно орієнтованого навчання гри на музичному інструменті, обгрунтовано педагогічні умови її реалізації. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої методики особистісно орієнтованого навчання гри на музичному інструменті. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is dedicated to the problem of methodical improvement of teaching the music teacher to be musical instrument performance on the basis of personally oriented approach. The historically theoretical analysis of the scientific literature on the investigation issues is carried out. The own interpretation of the personally oriented teaching notion of the music teacher to be is proposed. The methodical model teaching students the musical instrument performance is created and experimentally proved. Owing to the usage of complex methods on the basic of defined pedagogical conditions the substantial positive changes have been observed in the personal and professional students’ growth. Efficiency of the suggested methods in the personally oriented teaching process is proved by method of mathematical statistics. On these grounds it is considered useful in the contemporary conditions of the higher school development. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject особистісно орієнтоване навчання ru_RU
dc.subject методика музичного навчання ru_RU
dc.subject інструментальна підготовка ru_RU
dc.subject педагогічні умови ru_RU
dc.subject personally oriented teaching process ru_RU
dc.subject method of the musical teaching ru_RU
dc.subject instrumental preparing ru_RU
dc.subject pedagogical conditions ru_RU
dc.subject.classification 378.637.016:785 (043.3) ru_RU
dc.title Методика особистісно орієнтованого навчання гри на музичному інструменті майбутнього вчителя музики ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу