Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Vol’nova, Lesya
dc.date.accessioned 2016-08-22T19:29:18Z
dc.date.available 2016-08-22T19:29:18Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Vol’nova L.M. Educability as personal and psychological factors of normative behavior in the pupils // L.M. Vol’nova // Problems of development modern science: theory and practice: Collection of scientific articles. − EDEX, Madrid, España, 2016. − P. 299-302. ua
dc.identifier.isbn 978-617-7214-33-4
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11010
dc.description 1. Безрукова В.С. Основы духовной культуры. Энциклопед. словарь педагога/ В.С.Безрукова. – Екатеринбург : ГОУ ВПО УГТУ-УПИ, 2000. – 937 с. 2. Вольнова Л.М. Профілактика девіантної поведінки підлітків: навч.-метод. посібник до спецкурсу «Психологія девіацій» для студентів спеціальності «Соціальна педагогіка» у двох част. / Л.М.Вольнова – Ч. 1. Теоретична частина. – [2-е вид., перероб і доп.]. – К., 2016. – 188 с. 3. Вольнова Л.М. Соціально-педагогічні аспекти діагностики у профілактиці асоціальної поведінки неповнолітніх [Електронний ресурс] / Л. М. Вольнова // Междисциплинарные исследования в науке и образовании. Эл. науч. журнал. – 2012. – № 1. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4955 4. Коджаспирова Г М. Педагогический словарь : для студ. высш. и сред. пед. учеб. заведений / Г.М.Коджаспирова, А.Ю.Коджаспиров. – М. : Изд. центр «Академия», 2005. – 176 с. 5. Мандель Б.Р. Педагогическая психология : ответы на трудные вопросы / Б.Р.Мандель. – М : КУРС, НИЦ Инфра-М, 2012. – 368 с. 6. Маркова А. К. Психология труда учителя : кн. для учителя / А. К. Маркова. – М. : Просвещение, 1993. – 192 с. 7. Маркова А.К. Диагностика и коррекция умственного развития в школьном и дошкольном возрасте / А.К.Маркова, А.Г.Лидерс, Е.Л.Яковлева. – Петрозаводск : Карельский НМЦПКПК, 1992. – 180 с. 8. Товканець Г.В. Корекція відхилень у поведінці важковиховуваних учнів молодшого шкільного віку засобами професійно-педагогічного спілкування : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Г.В. Товканець ; Ін-т педагогіки АПН України. – К., 1999. – 18 с. 9. Мартинюк І.А. Навчально-методичний комплекс дисципліни «Вікова та педагогічна психологія» для підготовки фахівців 0101 «Педагогічна освіта» напряму підготовки 6.010106 «Соціальна педагогіка» / І.А.Мартинюк, В.М.Шмаргун. – К. : НУБіБ, 2012. – 73 с. 10. Петько Л.В. Підліток у різновіковому загоні / Л.В.Петько, В.Ф.Верезій // Рад. школа. − К. – 1989. – № 11. – С. 6–12. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7865 11. Петько Л.В. Соціально-комунікативна активність підлітків: теорія і практика [Монографія]. – К. : ВМУРоЛ «Україна». – 2010. – 268 с. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8143 12. Шибецька В.В. Формування та корекція емоційної сфери розумово відсталих учнів молодшого шкільного віку / В.В.Шибецька, Н.П.Кравець. // Молодий вчений. − 2015. − № 4 (19). – Ч. 3. − С.15-18. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8412 13. Matviienko Olena. Social and educational causes of deformation in the moral development of children of primary school age / Olena Matviienko // Economics, management, law: problems of establishing and transformation: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. – Al-Ghurair Printing & Publishing LLC, Dubai, UAE, 2016. – P. 382-386. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10515 ua
dc.description.abstract The essence of the concept of "educability"is considered; its indicators are determined. Typical manifestations of educability at high and low levels disclosed. The value of educability in the other personal and behavioral characteristics is recognized. ua
dc.description.abstract Розглянуто сутність поняття «виховуваність», визначено його показники, розкрито характерні прояви виховуваності на високому та низькому рівнях. Встановлено місце виховуваності в системі інших особистісно-поведінкових характеристик. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher EDEX, Madrid, España ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject pupils ua
dc.subject educability ua
dc.subject level of educability ua
dc.subject normative behavior ua
dc.subject susceptibility of educational influence ua
dc.subject школярі ua
dc.subject виховуваність ua
dc.subject рівень виховуваності ua
dc.subject піддатливість виховним впливам ua
dc.subject нормативна поведінка ua
dc.subject.classification 376.5 ua
dc.title Educability as personal and psychological factors of normative behavior in the pupils ua
dc.title.alternative Виховуваність як особистісно-психологічний чинник нормативної поведінки школярів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу