ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Vol’nova, Lesya | |
dc.date.accessioned | 2016-08-22T19:29:18Z | |
dc.date.available | 2016-08-22T19:29:18Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Vol’nova L.M. Educability as personal and psychological factors of normative behavior in the pupils // L.M. Vol’nova // Problems of development modern science: theory and practice: Collection of scientific articles. − EDEX, Madrid, España, 2016. − P. 299-302. | ua |
dc.identifier.isbn | 978-617-7214-33-4 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11010 | |
dc.description | 1. Безрукова В.С. Основы духовной культуры. Энциклопед. словарь педагога/ В.С.Безрукова. – Екатеринбург : ГОУ ВПО УГТУ-УПИ, 2000. – 937 с. 2. Вольнова Л.М. Профілактика девіантної поведінки підлітків: навч.-метод. посібник до спецкурсу «Психологія девіацій» для студентів спеціальності «Соціальна педагогіка» у двох част. / Л.М.Вольнова – Ч. 1. Теоретична частина. – [2-е вид., перероб і доп.]. – К., 2016. – 188 с. 3. Вольнова Л.М. Соціально-педагогічні аспекти діагностики у профілактиці асоціальної поведінки неповнолітніх [Електронний ресурс] / Л. М. Вольнова // Междисциплинарные исследования в науке и образовании. Эл. науч. журнал. – 2012. – № 1. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4955 4. Коджаспирова Г М. Педагогический словарь : для студ. высш. и сред. пед. учеб. заведений / Г.М.Коджаспирова, А.Ю.Коджаспиров. – М. : Изд. центр «Академия», 2005. – 176 с. 5. Мандель Б.Р. Педагогическая психология : ответы на трудные вопросы / Б.Р.Мандель. – М : КУРС, НИЦ Инфра-М, 2012. – 368 с. 6. Маркова А. К. Психология труда учителя : кн. для учителя / А. К. Маркова. – М. : Просвещение, 1993. – 192 с. 7. Маркова А.К. Диагностика и коррекция умственного развития в школьном и дошкольном возрасте / А.К.Маркова, А.Г.Лидерс, Е.Л.Яковлева. – Петрозаводск : Карельский НМЦПКПК, 1992. – 180 с. 8. Товканець Г.В. Корекція відхилень у поведінці важковиховуваних учнів молодшого шкільного віку засобами професійно-педагогічного спілкування : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / Г.В. Товканець ; Ін-т педагогіки АПН України. – К., 1999. – 18 с. 9. Мартинюк І.А. Навчально-методичний комплекс дисципліни «Вікова та педагогічна психологія» для підготовки фахівців 0101 «Педагогічна освіта» напряму підготовки 6.010106 «Соціальна педагогіка» / І.А.Мартинюк, В.М.Шмаргун. – К. : НУБіБ, 2012. – 73 с. 10. Петько Л.В. Підліток у різновіковому загоні / Л.В.Петько, В.Ф.Верезій // Рад. школа. − К. – 1989. – № 11. – С. 6–12. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7865 11. Петько Л.В. Соціально-комунікативна активність підлітків: теорія і практика [Монографія]. – К. : ВМУРоЛ «Україна». – 2010. – 268 с. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8143 12. Шибецька В.В. Формування та корекція емоційної сфери розумово відсталих учнів молодшого шкільного віку / В.В.Шибецька, Н.П.Кравець. // Молодий вчений. − 2015. − № 4 (19). – Ч. 3. − С.15-18. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8412 13. Matviienko Olena. Social and educational causes of deformation in the moral development of children of primary school age / Olena Matviienko // Economics, management, law: problems of establishing and transformation: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. – Al-Ghurair Printing & Publishing LLC, Dubai, UAE, 2016. – P. 382-386. URI http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10515 | ua |
dc.description.abstract | The essence of the concept of "educability"is considered; its indicators are determined. Typical manifestations of educability at high and low levels disclosed. The value of educability in the other personal and behavioral characteristics is recognized. | ua |
dc.description.abstract | Розглянуто сутність поняття «виховуваність», визначено його показники, розкрито характерні прояви виховуваності на високому та низькому рівнях. Встановлено місце виховуваності в системі інших особистісно-поведінкових характеристик. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | EDEX, Madrid, España | ua |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | |
dc.subject | pupils | ua |
dc.subject | educability | ua |
dc.subject | level of educability | ua |
dc.subject | normative behavior | ua |
dc.subject | susceptibility of educational influence | ua |
dc.subject | школярі | ua |
dc.subject | виховуваність | ua |
dc.subject | рівень виховуваності | ua |
dc.subject | піддатливість виховним впливам | ua |
dc.subject | нормативна поведінка | ua |
dc.subject.classification | 376.5 | ua |
dc.title | Educability as personal and psychological factors of normative behavior in the pupils | ua |
dc.title.alternative | Виховуваність як особистісно-психологічний чинник нормативної поведінки школярів | ua |
dc.type | Article | ua |