Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика навчання інформатики учнів шкіл з кримськотатарською мовою навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сейдаметова, Саніє
dc.date.accessioned 2011-10-28T09:31:52Z
dc.date.available 2011-10-28T09:31:52Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Сейдаметова, Саніє. Методика навчання інформатики учнів шкіл з кримськотатарською мовою навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. Сейдаметова ; наук. кер. З. С. Сейдаметова ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/109
dc.description.abstract Розроблено методику навчання інформатики учнів шкіл з кримськотатарською мовою навчання. Проаналізовано сучасні методичні підходи та показано, що вчителі інформатики, які працюють у кримськотатарських школах, не мають посібників і навчально-методичних вказівок стосовно інформатики на кримськотатарській мові та під час навчання, у процесі навчання даної дисципліни використовують загальноприйняті методики, які не дають достатньої можливості використовувати національний колорит кримськотатарського народу. Запропоновано методику, яка базується на принципах двомовності, що використовується в школах з кримськототатарською мовою навчання. Завдання підібрані таким чином, що під час їх виконання учень вивчає рідну мову, історію свого народу та краю. ru_RU
dc.description.abstract The dissertational research focuses on developing the method of teaching computer science for students that go to Crimean Tatar schools. The analysis of modern methodical approaches demonstrated that nowadays computer science teachers that work in Crimea Tatar schools do not have manuals and teaching computer science guides in Crimea Tatar language and when teaching computer science they use generally accepted methods that do not give possibility to use fully ethnic legacy of Crimean Tatar people. The dissertational research suggests a method that is based on principles of bilingual teaching that is used in Crimean Tatar schools. The tasks are chosen so that a student would learn his or her native language, history of his or her people and land while completing the tasks. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject інформатика ru_RU
dc.subject педагогічний процес ru_RU
dc.subject методика навчання інформатики у школах з кримськотатарською мовою навчання ru_RU
dc.subject національна освіта ru_RU
dc.subject кримськотатарська школа ru_RU
dc.subject computer science ru_RU
dc.subject pedagogical process ru_RU
dc.subject teaching method ru_RU
dc.subject ethnic education ru_RU
dc.subject Crimean Tatars school ru_RU
dc.subject.classification 372.851.9 ru_RU
dc.title Методика навчання інформатики учнів шкіл з кримськотатарською мовою навчання ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу