ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Здрагат, Світлана Василівна | |
dc.date.accessioned | 2016-07-24T09:32:28Z | |
dc.date.available | 2016-07-24T09:32:28Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Здрагат С. В. Евалюація: історія та розвиток / С. В. Здрагат // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2015. – Вип. 19-20. – С. 121-130. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10828 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається історія становлення поняття евалюації та розкриваються передумови та етапи її розвитку у світі, а також наводиться досвід зарубіжних країн щодо різних підходів у проведенні евалюаційних досліджень для підвищення рівня якості освіти. | ua |
dc.description.abstract | This article reviews the concept of becoming evaluation and disclosed conditions and stages of development in the world and given the experience of foreign countries for different approaches to conduct evaluation research to improve the quality of education. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | ТОВ «НВП «Інтерсервіс» | ua |
dc.subject | оцінювання | ua |
dc.subject | оцінювальні дослідження | ua |
dc.subject | евалюація | ua |
dc.subject | евалюаційний підхід | ua |
dc.subject | якість освіти | ua |
dc.subject | assessment | ua |
dc.subject | evaluation studies | ua |
dc.subject | evaluation | ua |
dc.subject | evaluation approach | ua |
dc.subject | the quality of education | ua |
dc.subject.classification | 316.334.52 | ua |
dc.title | Евалюація: історія та розвиток | ua |
dc.type | Article | ua |