Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Смислові орієнтації як компонент розвитку ціннісно-смислової сфери в юнацькому віці

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрущенко, Інна Григорівна
dc.date.accessioned 2016-07-22T22:10:15Z
dc.date.available 2016-07-22T22:10:15Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Андрущенко І. Г. Смислові орієнтації як компонент розвитку ціннісно-смислової сфери в юнацькому віці / І. Г. Андрущенко // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2015. – Вип. 19-20. – С. 225-233. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10817
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі аналізу смислових орієнтацій, як структурного компонента розвитку ціннісно-смислової сфери в юнацькому віці. У результаті проведеного теоретичного та емпіричного аналізу визначено, що переважна більшість досліджуваних мають цілі, які надають їх життю осмисленості, спрямованості й часової перспективи.Вони сприймають сам процес свого життя як цікавий, емоційно насичений і наповнений змістом, а прожиту частину свого життя продуктивною й осмисленою. Юнаки і дівчата сприймають себе як сильну особистість, яка володіє достатньою свободою, щоб побудувати власне життя у відповідності зі своїми цілями й уявленнями про його смисл. Вони впевнені, що людина (зокрема, вони самі) може контролювати власне життя, вільно приймати рішення, втілюватиїх у життя. ua
dc.description.abstract The article devoted to the problem analysis of semantic orientations as a structural component of value-semantic sphere in adolescence. As a result of theoretical and empirical analysis determined that the vast majority of investigated have goals, that give their life meaningfulness, direction and temporal perspectives. They perceive actual process of their lives as interesting, emotionally rich and full of meaning and part of his life intervening productive and meaningful. Boys and girls perceive themselves as a strong personality who possesses sufficient freedom to build their lives in accordance with their goals and perceptions of its meaning. They believe that a person (including themselves) can control their own lives, free to make decisions, implement them. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ТОВ «НВП «Інтерсервіс» ua
dc.subject цінність ua
dc.subject смисл ua
dc.subject смислова сфера ua
dc.subject смислові орієнтації ua
dc.subject цілі життя ua
dc.subject процес життя ua
dc.subject результативність життя ua
dc.subject локус контролю ua
dc.subject value ua
dc.subject meaning ua
dc.subject semantic field ua
dc.subject semantic orientation ua
dc.subject life goals ua
dc.subject the process of life ua
dc.subject the impact of life ua
dc.subject locus of control ua
dc.subject.classification 159.922.8 ua
dc.title Смислові орієнтації як компонент розвитку ціннісно-смислової сфери в юнацькому віці ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу