ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Застело, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2016-07-21T18:54:38Z | |
dc.date.available | 2016-07-21T18:54:38Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Застело О. В. Комплексне застосування математичних методів у експерементному оцінюванні рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності слухачів / О. В. Застело // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 52-63. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10814 | |
dc.description.abstract | У статті запропоновано методичний підхід до комплексного застосування математичних методів оброблення інформації від експертів у процесі тестування слухачів з іноземної мови. Під час проведення експертизи в навчальному процесі найчастіше використовують методи вимірювання, що дають змогу розмістити об’єкти на порядковій (інтервальній) шкалі: безпосереднє оцінювання, ранжирування, парне порівняння. Аналіз результатів демонструє, що залежно від обраного математичного методу оброблення інформації від експертів, є певна розбіжність в узагальнених балах і в рангах кожного слухача, а це призводить до неоднозначного результату експертизи. Для вирішення зазначеної проблеми розроблено методичний підхід, який передбачає комплексне застосування математичних методів оброблення інформації від експертів, що ґрунтується на ітераційному алгоритмі коли власні результати методів розглядаються як альтернативи комплексного підходу. Програмно реалізована можливість оброблення інформації від експертів як за кожним із методів окремо, так і за оригінальним алгоритмом їхнього комплексного застосування. | ua |
dc.description.abstract | В статье предложен методический подход к комплексному применению математических методов обработки информации от экспертов в процессе тестирования слушателей по иностранному языку. При проведении экспертизы в учебном процессе чаще всего используют методы измерения, позволяющие разместить объекты на порядковой(интервальной) шкале: непосредственное оценивания, ранжирования, парное сравнение. Анализ результатов показывает, что в зависимости от выбранного математического метода обработки информации от экспертов, присутствует определенное расхождение в обобщенных баллах и в рангах каждого слушателя, а это приводит к неоднозначному результату экспертизы. Для решения указанной проблемы разработан методический подход, предусматривающий комплексное применение математических методов обработки информации от экспертов, основанный на итерационном алгоритме, когда собственные результаты методов рассматриваются как альтернативы комплексного подхода. Программно реализована возможность обработки информации от экспертов как по каждому из методов по отдельности, так и по оригинальному алгоритму их комплексного применения. | ua |
dc.description.abstract | In the article the methodical approach to the complex application of mathematical methods of information processing experts in the process of testing students in foreign languages. The most commonly used measurement methods that allow you to place objects on ordinal (interval) scale: direct evaluation, ranking, paired comparison. Analysis of the results shows that depending on the mathematical method of processing information from experts, there is some discrepancy in generalized scores and ranks of each student, and this leads to ambiguous results of the examination. To solve this problem the methodical approach that provides comprehensive application of mathematical methods of information processing experts based iterative algorithm when their results are considered as alternative methods of the integrated approach. Program is implemented with processing information from experts on how each of the techniques individually and on the original algorithm of their complex applications. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | експертне оцінювання | ua |
dc.subject | математичні методи оброблення інформації від експертів | ua |
dc.subject | метод безпосереднього оцінювання | ua |
dc.subject | метод ранжирування | ua |
dc.subject | метод парних порівнянь | ua |
dc.subject | іншомовна комунікативна компетентність | ua |
dc.subject | экспертная оценка | ua |
dc.subject | математические методы обработки информации от экспертов | ua |
dc.subject | метод непосредственного оценивания | ua |
dc.subject | метод ранжирования | ua |
dc.subject | метод парных сравнений | ua |
dc.subject | иноязычная коммуникативная компетентность | ua |
dc.subject | expert assessment | ua |
dc.subject | mathematical methods of processing the information from experts | ua |
dc.subject | the method of direct assessment method for ranking the method of paired comparisons | ua |
dc.subject | foreign language communicative competence | ua |
dc.subject.classification | 378.14 | ua |
dc.title | Комплексне застосування математичних методів у експерементному оцінюванні рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності слухачів | ua |
dc.type | Article | ua |