ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лю, Веньцзун | |
dc.date.accessioned | 2016-07-21T15:54:28Z | |
dc.date.available | 2016-07-21T15:54:28Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Лю Веньцзун. Аналіз результатів експериментального дослідження формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Веньцзун Лю // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 101-108. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10806 | |
dc.description.abstract | У статті визначено і конкретизовано цілі вокально-хорової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва у вищих навчальних закладах, зокрема, такі: володіння фаховими знаннями в галузі вокально-хорового мистецтва, знайомство з методами наукового пізнання, формування системи методологічних знань в контексті майбутньої професії. Визначення показників мотиваційно-ціннісного, когнітивного і творчо-діяльнісного компонентів професійної підготовки, необхідних для успішної реалізації майбутніх вчителів у вокально-хоровій діяльності. | ua |
dc.description.abstract | В статье определено и конкретизировано цели вокально-хоровой подготовки будущего учителя музыкального искусства в высших учебных заведениях, в частности, таких как: владение специальными знаниями в области вокально-хорового искусства, ознакомление с методами научного познания, формирование системы методологических знаний в контексте будущей профессии. Определение показателей мотивационно-ценностного, когнитивного и творчески-деятельного компонентов профессиональной подготовки, необходимых для успешной реализации будущих учителей в вокально-хоровой деятельности. | ua |
dc.description.abstract | There are purposed the target of future music teacher vocal and choral training in article, such as: possession the special vocal and choral art knowledge, introduction to scientific knowledge methods, shaping the methodological knowledge in a context of future profession. Determination the indicators of motivational-value, cognitive and creative & active training components, such as required for successful future teachers implementation in vocal and choral activities. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | модель | ua |
dc.subject | показники | ua |
dc.subject | компоненти | ua |
dc.subject | професійна підготовка | ua |
dc.subject | майбутні вчителі | ua |
dc.subject | модель | ua |
dc.subject | показатели | ua |
dc.subject | компоненты | ua |
dc.subject | профессиональная подготовка | ua |
dc.subject | будущие учителя | ua |
dc.subject | model | ua |
dc.subject | indexes | ua |
dc.subject | components | ua |
dc.subject | professional preparation | ua |
dc.subject | future teachers | ua |
dc.subject.classification | 37.011.3-051:78 | ua |
dc.title | Аналіз результатів експериментального дослідження формування вокально-педагогічної майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва | ua |
dc.type | Article | ua |