У статті визначено і конкретизовано цілі вокально-хорової підготовки майбутнього
вчителя музичного мистецтва у вищих навчальних закладах, зокрема, такі: володіння фаховими
знаннями в галузі вокально-хорового мистецтва, знайомство з методами наукового пізнання,
формування системи методологічних знань в контексті майбутньої професії. Визначення
показників мотиваційно-ціннісного, когнітивного і творчо-діяльнісного компонентів
професійної підготовки, необхідних для успішної реалізації майбутніх вчителів у вокально-хоровій діяльності.
В статье определено и конкретизировано цели вокально-хоровой подготовки будущего
учителя музыкального искусства в высших учебных заведениях, в частности, таких как:
владение специальными знаниями в области вокально-хорового искусства, ознакомление с
методами научного познания, формирование системы методологических знаний в контексте
будущей профессии. Определение показателей мотивационно-ценностного, когнитивного и
творчески-деятельного компонентов профессиональной подготовки, необходимых для
успешной реализации будущих учителей в вокально-хоровой деятельности.
There are purposed the target of future music teacher vocal and choral training in article, such
as: possession the special vocal and choral art knowledge, introduction to scientific knowledge
methods, shaping the methodological knowledge in a context of future profession. Determination the
indicators of motivational-value, cognitive and creative & active training components, such as
required for successful future teachers implementation in vocal and choral activities.