Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Організаційно-педагогічні передумови формування понять у старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів сільської місцевості в умовах профільного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузьменко, В. Й.
dc.date.accessioned 2016-07-21T15:45:36Z
dc.date.available 2016-07-21T15:45:36Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Кузьменко В. Й. Організаційно-педагогічні передумови формування понять у старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів сільської місцевості в умовах профільного навчання / В. Й. Кузьменко // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 94-101. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10805
dc.description.abstract У статті здійснюється аналіз психолого-педагогічних та організаційно-методичних передумов формування понять у старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів сільської місцевості. Розглядається досвід формування понять з технології сільськогосподарського виробництва в українській школі в умовах профільного навчання у різні історичні періоди. Автором статті визначаються основні завдання профільної технологічної підготовки старшокласників сільської школи на сучасному етапі: формування в умовах спеціально організованої навчальної діяльності знань і умінь з сільськогосподарського виробництва, які необхідні для конкурентоспроможності майбутніх випускників на ринку праці; перетворення необхідних понять з аграрного виробництва в технічне мислення; розвиток професійно важливих якостей особистості. Звертається увага на те, що в Україні в сучасних умовах в основному склалися нормативні, психолого-педагогічні та організаційні передумови здійснення підготовки учнів сільських шкіл до трудової діяльності у сільськогосподарському виробництві в умовах ринкової економіки. ua
dc.description.abstract В статье совершается анализ психолого-педагогических и организационно-методических предусловий формирования понятий у старшеклассников общеобразовательных учебных заведений сельской местности. Рассматривается опыт формирования понятий с технологии сельскохозяйственного производства в украинской школе в условиях профильного обучения в разные исторические периоды. ua
dc.description.abstract In the paper author conducts analysis of psycho-pedagogical and organizational and methodological prerequisites of students’ formation of concepts in secondary schools in rural areas. Experience of forming concepts in agricultural technology in Ukrainian schools in terms of specialized education in different historical periods was reviewed. In the paper author defines main tasks of specialized technological training of senior students in rural schools as of today. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject профільна технологічна підготовка ua
dc.subject формування понять з аграрного виробництва ua
dc.subject професійна спрямованість ua
dc.subject сільськогосподарський профіль ua
dc.subject професійне навчання ua
dc.subject профильная технологическая подготовка ua
dc.subject формирование понятий с аграрного производства ua
dc.subject профессиональная направленность ua
dc.subject сельскохозяйственный профиль ua
dc.subject профессиональное обучение ua
dc.subject specialized technological training ua
dc.subject formation of concepts of agricultural production ua
dc.subject professional orientation ua
dc.subject agricultural specialization ua
dc.subject professional training ua
dc.subject.classification 37.016:63]:37.018.51 ua
dc.title Організаційно-педагогічні передумови формування понять у старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів сільської місцевості в умовах профільного навчання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу