ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кузьменко, В. Й. | |
dc.date.accessioned | 2016-07-21T15:45:36Z | |
dc.date.available | 2016-07-21T15:45:36Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Кузьменко В. Й. Організаційно-педагогічні передумови формування понять у старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів сільської місцевості в умовах профільного навчання / В. Й. Кузьменко // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 94-101. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10805 | |
dc.description.abstract | У статті здійснюється аналіз психолого-педагогічних та організаційно-методичних передумов формування понять у старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів сільської місцевості. Розглядається досвід формування понять з технології сільськогосподарського виробництва в українській школі в умовах профільного навчання у різні історичні періоди. Автором статті визначаються основні завдання профільної технологічної підготовки старшокласників сільської школи на сучасному етапі: формування в умовах спеціально організованої навчальної діяльності знань і умінь з сільськогосподарського виробництва, які необхідні для конкурентоспроможності майбутніх випускників на ринку праці; перетворення необхідних понять з аграрного виробництва в технічне мислення; розвиток професійно важливих якостей особистості. Звертається увага на те, що в Україні в сучасних умовах в основному склалися нормативні, психолого-педагогічні та організаційні передумови здійснення підготовки учнів сільських шкіл до трудової діяльності у сільськогосподарському виробництві в умовах ринкової економіки. | ua |
dc.description.abstract | В статье совершается анализ психолого-педагогических и организационно-методических предусловий формирования понятий у старшеклассников общеобразовательных учебных заведений сельской местности. Рассматривается опыт формирования понятий с технологии сельскохозяйственного производства в украинской школе в условиях профильного обучения в разные исторические периоды. | ua |
dc.description.abstract | In the paper author conducts analysis of psycho-pedagogical and organizational and methodological prerequisites of students’ formation of concepts in secondary schools in rural areas. Experience of forming concepts in agricultural technology in Ukrainian schools in terms of specialized education in different historical periods was reviewed. In the paper author defines main tasks of specialized technological training of senior students in rural schools as of today. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | профільна технологічна підготовка | ua |
dc.subject | формування понять з аграрного виробництва | ua |
dc.subject | професійна спрямованість | ua |
dc.subject | сільськогосподарський профіль | ua |
dc.subject | професійне навчання | ua |
dc.subject | профильная технологическая подготовка | ua |
dc.subject | формирование понятий с аграрного производства | ua |
dc.subject | профессиональная направленность | ua |
dc.subject | сельскохозяйственный профиль | ua |
dc.subject | профессиональное обучение | ua |
dc.subject | specialized technological training | ua |
dc.subject | formation of concepts of agricultural production | ua |
dc.subject | professional orientation | ua |
dc.subject | agricultural specialization | ua |
dc.subject | professional training | ua |
dc.subject.classification | 37.016:63]:37.018.51 | ua |
dc.title | Організаційно-педагогічні передумови формування понять у старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів сільської місцевості в умовах профільного навчання | ua |
dc.type | Article | ua |