ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гарник, І. | |
dc.date.accessioned | 2016-07-21T14:20:30Z | |
dc.date.available | 2016-07-21T14:20:30Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Гарник І. Чинники та засоби розумового розвитку дитини у системі у системі дошкільного виховання Великої Британії / І. Гарник // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Випуск СXХVІ (126). – С. 30-36. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10799 | |
dc.description.abstract | Статтю присвячено дослідженню основних чинників та засобів інтелектуального розвитку дитини дошкільного віку у системі виховання Великої Британії. Розглядаються погляди британських учених стосовно їх використання та позитивного впливу у сімейному оточенні та дошкільних установах. Визначаються такі чинники та засоби виховання, як спілкування, засоби масової інформації, інформаційно-комунікативні технології та ігрова діяльність. Наводяться приклади навчально-виховних засобів та аналізуються результати їх застосування. Перелічуються різні підходи британських учених щодо класифікації ігор, як найсприятливіших методів дошкільного виховання. | ua |
dc.description.abstract | Статья посвящена исследованию основных факторов и средств интеллектуального развития ребенка дошкольного возраста в системе воспитания Великобритании. Рассматриваются взгляды британских ученых относительно их использования и положительного влияния в семейном окружении и дошкольных учреждениях. Определяются такие факторы и средства воспитания, как средства массовой информации, информационно-коммуникационные технологии, общение и игровая деятельность. Приводятся примеры учебно-воспитательных средств и анализируются результаты их применения. Перечисляются различные подходы британских ученых относительно классификации игр, как самых благоприятных факторов дошкольного воспитания. | ua |
dc.description.abstract | The article investigates the main factors and means of intellectual development of preschool children in the system of education of Great Britain. It discusses the viewpoints of British scientists about their use and the positive influence in the family environment and at preschool institutions.The research defines factors and means of education, communication, media, information and communication technologies and games. It gives the examples of educational means and analyzes the results of their implementation. The work lists different approaches of British scientists regarding the classification of games as the most favourable methods in early childhood education. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | розумове виховання | ua |
dc.subject | інтелектуальний розвиток | ua |
dc.subject | дошкільник | ua |
dc.subject | чинники | ua |
dc.subject | засоби | ua |
dc.subject | дошкільні заклади | ua |
dc.subject | умственное воспитание | ua |
dc.subject | интеллектуальное развитие | ua |
dc.subject | дошкольник | ua |
dc.subject | факторы | ua |
dc.subject | средства | ua |
dc.subject | дошкольные учреждения | ua |
dc.subject | mental education | ua |
dc.subject | intellectual development | ua |
dc.subject | preschooler | ua |
dc.subject | factors | ua |
dc.subject | means | ua |
dc.subject | preschool | ua |
dc.subject.classification | 37.025:373.2 (410) | ua |
dc.title | Чинники та засоби розумового розвитку дитини у системі у системі дошкільного виховання Великої Британії | ua |
dc.type | Article | ua |