Швидкий розвиток інформаційного суспільства та інформаційно-комунікаційних технологій є поштовхом для перегляду та оновлення вимог до формування і розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей фахвців в системі освіти впродовж життя. При цьому виникає необхідність в аналізі стану інформаційно-комунікаційних компетентностей (ІК-компетентність) фахівців на різних рівнях їх освіти, для діагностики, оцінювання, моніторингу, перегляду й удосконалення навчальних програм, які спрямовані на досягнення відповідного рівня ІК-компетентності тих, хто навчається.
Быстрое развитие информационного общества и информационно-коммуникационных технологий является толчком для просмотра и обновления требований к формированию и развитию информационно-коммуникационных компетенций специалистов в системе образования в течение жизни. При этом возникает необходимость в анализе состояния информационно-коммуникационных компетенций (ИК-компетентность) специалистов на различных уровнях их образования, для диагностики, оценки, мониторинга, и совершенствования учебных программ, направленных на достижение соответствующего уровня ИК-компетентности учащихся.
The rapid development of information society and information and communication technology is the impetus for the review and updating of the requirements for the formation and development of information and communication competencies fahvtsiv in education throughout life. Thus there is a need for analysis of the information and communication competencies (IR competence) professionals at different levels of education, diagnosis, evaluation, monitoring, review and improvement of educational programs aimed at achieving an appropriate level of infrared competence of students.