Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Аналіз підходів до визначення якості підготовки майбутніх учителів трудового навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хоруженко, Т. А.
dc.date.accessioned 2012-08-16T20:40:09Z
dc.date.available 2012-08-16T20:40:09Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Хоруженко, Т. А .Аналіз підходів до визначення якості підготовки майбутніх учителів трудового навчання / Т. А. Хоруженко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 28. – С. 296-300. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1057
dc.description.abstract У статті розглядаються підходи до визначення якості підготовки майбутніх учителів трудового навчання. З’ясовується сутність компетентнісного підходу як одного із найбільш затребуваного в умовах сьогодення. Наводяться результати опитування викладачів і студентів. ru_RU
dc.description.abstract The article is devoted to the approaches of determining of the future labor–training teachers’ preparation quality. The essence of competence approach as one of the most popular in today’s conditions is revealed. The results of the survey of teachers and students are given. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject якість підготовки ru_RU
dc.subject майбутній учитель ru_RU
dc.subject компетентнісний підхід ru_RU
dc.subject quality of preparation ru_RU
dc.subject future teacher ru_RU
dc.subject competence approach ru_RU
dc.title Аналіз підходів до визначення якості підготовки майбутніх учителів трудового навчання ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу