Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравець, Ніна Павлівна
dc.contributor.author Кравец, Нина
dc.date.accessioned 2016-06-15T10:44:36Z
dc.date.available 2016-06-15T10:44:36Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10562
dc.description.abstract Читання — складний про­цес, який потребує від уч­нів певних зусиль для йо­го реалізації. Основний метод навчання — пояснювальне чи­тання. Цей термін запровадив К. Ушинський. Основу навички читання становлять пра­вильність, свідомість, швид­кість і виразність. Порівняно з нормою, молодші розумово відсталі школярі опановують навичку читання зі значними труднощами. Вади звукового аналізу й синтезу, порушення вимови, нерозуміння значення багатьох слів та ін. призводять до суттєвих помилок. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher " ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА" ua
dc.subject розумова відсталість ua
dc.subject читання ua
dc.subject корегування ua
dc.subject аналіз ua
dc.title Формування якісних ознак читання в учнів допоміжної школи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу