ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравець, Ніна Павлівна | |
dc.contributor.author | Кравец, Нина | |
dc.date.accessioned | 2016-06-15T10:44:36Z | |
dc.date.available | 2016-06-15T10:44:36Z | |
dc.date.issued | 1999 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10562 | |
dc.description.abstract | Читання — складний процес, який потребує від учнів певних зусиль для його реалізації. Основний метод навчання — пояснювальне читання. Цей термін запровадив К. Ушинський. Основу навички читання становлять правильність, свідомість, швидкість і виразність. Порівняно з нормою, молодші розумово відсталі школярі опановують навичку читання зі значними труднощами. Вади звукового аналізу й синтезу, порушення вимови, нерозуміння значення багатьох слів та ін. призводять до суттєвих помилок. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | " ПЕДАГОГІЧНА ПРЕСА" | ua |
dc.subject | розумова відсталість | ua |
dc.subject | читання | ua |
dc.subject | корегування | ua |
dc.subject | аналіз | ua |
dc.title | Формування якісних ознак читання в учнів допоміжної школи | ua |
dc.type | Article | ua |