Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kravets, Nina Pavlivna
dc.date.accessioned 2016-06-10T11:33:18Z
dc.date.available 2016-06-10T11:33:18Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Kravets N.P. Factors that complicate the reading activity of mentally retarded students / N.P.Kravets // Economics, management, law:realities and perspectives: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. − Les Editions L'Originаlе, Paris, France, 2016. − P. 451-455. ua
dc.identifier.isbn 978-617-7214-26-6
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10518
dc.description 1. Балканская С.В. Когнитивные нарушения и их коррекция у детей с эпилепсией / С.В.Балканская и др. // Практика педиатра. Неврология, 2008. – №3 (Март). – С. 24–28. 2. Блюмина М.Г. Распространенность, этиология и некоторые особенности клинических проявлений сложных дефектов / М.Г. Блюмина // Дефектология, 1983. – №3. – С. 3–10. 3. Бэрон Р. Агрессия /Р.Бэрон, Д.Ричардсон. – СПб : Питер, 2004. – 352 с. Серия «Мастера психологии). 4. Зотова Ф.Р. Сравнительный анализ школьной тревожности учащихся школ разного типа / Ф.Р.Зотова // Школьные технологи, 2004. – №5. – С. 163–168. 5. Кравець Н.П. Аналіз художнього твору – важлива складова читацької діяльності розумово відсталих учнів / Н.П. Кравець: Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / за ред. О.В.Гаврилова, В.І.Співака. – Вип. ХІІ. Серія : Соціально-педагогічна. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2009. – 462 с. – С. 202206. 6. Методичні рекомендації щодо роботи над підручником з літературного читання в допоміжній школі / [упоряд. І.Г. Єременко]. – К. : РУМК, 1986. – 43 с. 7. Особенности умственного развития учащихся вспомогательной школы / Под ред. Ж.И.Шиф. – М. : Просвещение, 1965. – 343 с. 8. Потебня А.А. Мысль и язык / А.А.Потебня. – Харьков, 2013. – 225 с. 9. Прихожан А.М. Тревожность у детей и подростков: психологическая природа и возрастная диагностика /А.М.Прихожан. – М. : НПО «МОДЭК», 2006. – 304 с. 10. Ясюкова Л.А. Педагогическая компенсация нарушения внимания и поведения у детей: методические рекомендации для учителей начальной школы / Л.А.Ясюкова, В.Н.Пугач. – Ижевск, 2001. – 28 с. 11. Kiarie Mary W. Educational services for students with mental retardation in Kenya / Mary W. Kiarie // International Journal of Special Education, 2006. – Vol 21. – No 2. – PP. 47–54. ua
dc.description.abstract The article examines the factors that complicate the reading activity of mentally retarded students. It is proved that the success of reading activity depends on the diagnosis, reading skills, interest in reading, teachers and families care about children reading. ua
dc.description.abstract У статті розглянуто чинники, що ускладнюють читацьку діяльність розумово відсталих учнів. Доведено, що успішність читацької діяльності залежить від діагнозу, навички читання, інтересу до читання, ставлення учителів і сім’ї до дитячого читання. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Les Editions L'Originаlе, Paris, France ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject mentally retarded students ua
dc.subject readers activities ua
dc.subject diagnosis ua
dc.subject reading skills ua
dc.subject interest ua
dc.subject teachers ua
dc.subject family ua
dc.subject розумово відсталі учні ua
dc.subject читацька діяльність ua
dc.subject діагноз ua
dc.subject навичка читання ua
dc.subject інтерес ua
dc.subject учителі ua
dc.subject сім’я ua
dc.subject.classification 376-056.36.016:82 ua
dc.title Factors that complicate the reading activity of mentally retarded students ua
dc.title.alternative Чинники, що ускладнюють читацьку діяльність розумово відсталих учнів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу