Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kravets, Nina Pavlivna
dc.date.accessioned 2016-06-10T11:27:13Z
dc.date.available 2016-06-10T11:27:13Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Kravets N.P. Considering the conditions affecting the reading activity of mentally retarded students / N.P.Kravets // Economics, management, law: socio-economical aspects of development: Collection of scientific articles. Volum 2. Psychology. Pedagogy and Education. − Edizioni Magi − Roma, Italy. – 2016. – P. 226−229. ua
dc.identifier.isbn 978-617-7214-17-4
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10513
dc.description 1. Выготский Л.С. Детская психология. − Собр. соч. в 6-и т. − Т.4. / Л.С.Выготский ; под ред. Д.Б. Эльконина. – М. : Педагогика, 1984. – 432 с. . 2. Курганов С.Ю. Ребенок и взрослый в учебном диалоге: книга для учителя / С.Ю.Курганов. – М. : Просвещение, 1989. – 128 с. 3. Лавлинский С.П. Технология литературного образования. Коммуникативно-деятельностный подход: уч. пособие для студентов-филологов / С.П.Лавлинский. – М. : Прогресс-Традиция, 2003. – 384 с. 4. Мельник А.О. Літературний розвиток учнів 5-7 класів у процесі навчально-ігрової діяльності: дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / А.О.Мельник. – К., 2006. – 259 с. 5. Русецкая М.Н. Нарушения чтения у младших школьников: анализ речевых и зрительных причин / М.Н.Русецкая. – СПб, 2007. – 192 с. ua
dc.description.abstract The author presented some conditions affecting the reading activity of mentally retarded pupils; subjective and objective factors are detected; expediency of the use literary games and interactive technologies for correction of mentally retarded students’ reading activity are proved ua
dc.description.abstract У статті розглянуто умови, що впливають на формування читацької діяльності розумово відсталих учнів. Визначено як суб’єктивні, так і об’єктивні чинники та доведено доцільність використання літературних ігор і діалогових технологій з метою корекції читацької діяльності розумово відсталих учнів. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Edizioni Magi − Roma, Italy. ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject mentally retarded pupils ua
dc.subject reading activity ua
dc.subject literary games ua
dc.subject dialog technologies ua
dc.subject розумово відсталі учні ua
dc.subject читацька діяльність ua
dc.subject літературні ігри ua
dc.subject діалогові технології ua
dc.subject.classification 376.433.016:821,161,2 ua
dc.title Considering the conditions affecting the reading activity of mentally retarded students ua
dc.title.alternative Врахування умов, що впливають на читацьку діяльність розумово відсталих учнів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу