Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Nikolayenko, Vita Valentinovna
dc.date.accessioned 2016-06-10T11:00:13Z
dc.date.available 2016-06-10T11:00:13Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Nikolayenko Vita V. Ways of Formation of Professionally Oriented Competence in Russian Speaking to the Foreign Students in Management / Vita V. Nikolayenko // Intellectual Archive. – 2014. – Volume 5. – No. 5 (September). – Toronto : Shiny Word Corp., Canada. – PP. 123–130. ua
dc.identifier.issn 1929-4700
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10512
dc.description 1. Гальскова Н.Д., Гез Н.И. Теория обучения иностранным языкам: лингводидактика и методика: Учебное пособие для студентов лингвистических ун-тов и фак. ин. яз. пед. учеб. заведений / Н.Д.Гальскова, Н.И.Гез. – М. : Академия, 2004. – 336 с. 2. Лопатина Ю.В. Развитие умений профессионально-ориентированного общения на основе текста / Ю.В.Лопатина // Сб. статей Всероссийской научно-методической конференции «Современные технологии обучения иностранным языкам». – Пенза, 2003. – С. 80–82. 3. Юткина С.В. Развивающее обучение при обучении иностранным языкам (на материале понимания иноязычного текста): Автореф. дис. … канд. пед. наук. / С.В.Юткина – М., 1995. – 23 с. ua
dc.description.abstract The article is dedicated to the description of the model of professional communication of foreign students in economics. The structure of this model consists of three levels: the level of learning of the language material, its creation and its recombination and the creation of students’ own texts. Thus, all three levels interact with each other and their sequence is rather conventional. The analysis of the approaches to modeling and interpretation highlighted in the article allowed to understand its importance and applicability in the field of foreign language education practice. ua
dc.description.abstract У статті описана навчальна модель формування основ професійного спілкування студентів-іноземців економічного профілю навчання. Навчальна модель має трирівневу структуру, що складається з рівнів засвоєння матеріалу, його перекомбінування і породження власного тексту студентами. При цьому всі три рівня взаємодіють один з одним і їх послідовність досить умовна. У статті акцентується увага на необхідності аналізу наукових підходів до пошуку шляхів формування російськомовної компетентності іноземних студентів. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Toronto : Shiny Word Corp., Canada ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject training model ua
dc.subject professional communication ua
dc.subject professional activity ua
dc.subject professionally oriented communication ua
dc.subject professional activity modeling ua
dc.subject навчальна модель ua
dc.subject професійне спілкування ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject професійно орієнтоване навчання ua
dc.subject моделювання професійної діяльності ua
dc.subject.classification 378.02: 372.8 ua
dc.title Ways of Formation of Professionally Oriented Competence in Russian Speaking to the Foreign Students in Management ua
dc.title.alternative Шляхи формування професійно орієнтованої російськомовної компетентності іноземних студентів-менеджерів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу