ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Nikolayenko, Vita Valentinovna | |
dc.date.accessioned | 2016-06-10T11:00:13Z | |
dc.date.available | 2016-06-10T11:00:13Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Nikolayenko Vita V. Ways of Formation of Professionally Oriented Competence in Russian Speaking to the Foreign Students in Management / Vita V. Nikolayenko // Intellectual Archive. – 2014. – Volume 5. – No. 5 (September). – Toronto : Shiny Word Corp., Canada. – PP. 123–130. | ua |
dc.identifier.issn | 1929-4700 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10512 | |
dc.description | 1. Гальскова Н.Д., Гез Н.И. Теория обучения иностранным языкам: лингводидактика и методика: Учебное пособие для студентов лингвистических ун-тов и фак. ин. яз. пед. учеб. заведений / Н.Д.Гальскова, Н.И.Гез. – М. : Академия, 2004. – 336 с. 2. Лопатина Ю.В. Развитие умений профессионально-ориентированного общения на основе текста / Ю.В.Лопатина // Сб. статей Всероссийской научно-методической конференции «Современные технологии обучения иностранным языкам». – Пенза, 2003. – С. 80–82. 3. Юткина С.В. Развивающее обучение при обучении иностранным языкам (на материале понимания иноязычного текста): Автореф. дис. … канд. пед. наук. / С.В.Юткина – М., 1995. – 23 с. | ua |
dc.description.abstract | The article is dedicated to the description of the model of professional communication of foreign students in economics. The structure of this model consists of three levels: the level of learning of the language material, its creation and its recombination and the creation of students’ own texts. Thus, all three levels interact with each other and their sequence is rather conventional. The analysis of the approaches to modeling and interpretation highlighted in the article allowed to understand its importance and applicability in the field of foreign language education practice. | ua |
dc.description.abstract | У статті описана навчальна модель формування основ професійного спілкування студентів-іноземців економічного профілю навчання. Навчальна модель має трирівневу структуру, що складається з рівнів засвоєння матеріалу, його перекомбінування і породження власного тексту студентами. При цьому всі три рівня взаємодіють один з одним і їх послідовність досить умовна. У статті акцентується увага на необхідності аналізу наукових підходів до пошуку шляхів формування російськомовної компетентності іноземних студентів. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Toronto : Shiny Word Corp., Canada | ua |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | |
dc.subject | training model | ua |
dc.subject | professional communication | ua |
dc.subject | professional activity | ua |
dc.subject | professionally oriented communication | ua |
dc.subject | professional activity modeling | ua |
dc.subject | навчальна модель | ua |
dc.subject | професійне спілкування | ua |
dc.subject | професійна діяльність | ua |
dc.subject | професійно орієнтоване навчання | ua |
dc.subject | моделювання професійної діяльності | ua |
dc.subject.classification | 378.02: 372.8 | ua |
dc.title | Ways of Formation of Professionally Oriented Competence in Russian Speaking to the Foreign Students in Management | ua |
dc.title.alternative | Шляхи формування професійно орієнтованої російськомовної компетентності іноземних студентів-менеджерів | ua |
dc.type | Article | ua |