Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Доцільність та перспективи сучасного застосування принципу ненасилля у відповідності до засад діяльності школи Саммерхілл

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Муравська, С. М.
dc.date.accessioned 2016-05-15T11:35:37Z
dc.date.available 2016-05-15T11:35:37Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Муравська С. М. Доцільність та перспективи сучасного застосування принципу ненасилля у відповідності до засад діяльності школи Саммерхілл / С. М. Муравська // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Випуск СXII (112). - С. 120-129.– (Серія педагогічні та історичні науки). ua
dc.identifier.issn 2310-371X
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10128
dc.description.abstract У статті зроблена спроба розкрити доцільність та перспективи сучасного застосування принципу ненасилля відповідно до засад діяльності школи Саммерхілл. У процесі дослідження було встановлено, що з педагогіки ненасилля О. С. Нілла було б доцільним використати такі ідеї у роботі освітніх закладів в Україні: ідею участі вихованців в учнівському самоврядуванні, створення умов для всебічного, гармонійного розвитку особистості, ідею поваги прав та інтересів дитини, ідею прояву любові, розуміння та схвалення педагогами та батьками, ідею створення умов для дитячої гри. ua
dc.description.abstract В данной статье сделана попытка раскрыть целесообразность и перспективы современного применения принципа ненасилия согласно с принципами деятельности школы Саммерхилл. В процессе исследования было установлено, что с педагогики ненасилия А. С. Нилла было бы рациональным использовать такие идеи в работе образовательных учреждений в Украине: идею участия воспитанников в ученическом самоуправлении, создание условий для всестороннего, гармонического развития личности, идею уважения прав и интересов ребенка, идею проявления любви, понимания и одобрения педагогами и родителями, идею создания условий для детской игры. ua
dc.description.abstract In the given article an attempt has been made todefine reasonability and perspectives of modern application of non-violence principle according to the foundations of Summerhill school functioning. In the process of research it has been found out from A. S. Neill’s pedagogy of non-violence it could be rational to use such ideas in work of educational establishments of Ukraine: the idea of pupils’ participation in self-government, creating the possibilities for all-round, harmonious development, the idea of respect for child’s rights and interests, the idea of demonstration of love, understanding and approval from parents’ and teachers’ side, creating the conditions for child’s play. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.relation.ispartofseries Випуск СXII (112);
dc.subject застосування принципу ненасилля ua
dc.subject учнівське самоврядування ua
dc.subject всебічний гармонійний розвиток особистості ua
dc.subject повага прав та інтересів дитини ua
dc.subject дитяча гра ua
dc.subject розуміння та схвалення ua
dc.subject применение принципа ненасилия ua
dc.subject ученическое самоуправление ua
dc.subject всестороннее гармоническое развитие личности ua
dc.subject уважение прав и интересов ребенка ua
dc.subject детская игра ua
dc.subject понимание и одобрение ua
dc.subject application of non-violence principle ua
dc.subject pupils’ self-government ua
dc.subject all-round harmonious development of personality ua
dc.subject respect for child’s rights and interests ua
dc.subject child’s play ua
dc.subject understanding and approval ua
dc.subject.classification 371.4(410.1) ua
dc.title Доцільність та перспективи сучасного застосування принципу ненасилля у відповідності до засад діяльності школи Саммерхілл ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics