Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теоретична модель системи моніторингу у ВНЗ

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Аннєнкова, І.П.
dc.date.accessioned 2016-05-09T14:06:50Z
dc.date.available 2016-05-09T14:06:50Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Аннєнкова І.П. Теоретична модель системи моніторингу у ВНЗ / І.П. Аннєнкова // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.14 (24). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – С. 7-13 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10086
dc.description.abstract У статті теоретично обґрунтовано модель моніторингу якості освіти у вищому навчальному закладі, яка має такі елементи як мета, об’єкт моніторингу, cуб’єкти організації і здійснення моніторингу, комплекс моніторингових показників, інструментарій й інструменти моніторингових досліджень, моніторингова діяльність, й охоплює три етапи (підготовчий, практичний та аналітичний). ua
dc.description.abstract В статье теоретически обоснована модель мониторинга качества образования в высшем учебном заведении, которая состоит из таких элементов как цель, объект мониторинга, субъекты организации и осуществления мониторинга, комплекс мониторинговых показателей, инструментарий и инструменты мониторинговых исследований, мониторинговая деятельность и охватывает три этапа (подготовительный, практический и аналитический). ua
dc.description.abstract In this article the author theoretically grounds model of monitoring of education’s quality at higher educational establishment, which consists such elements as purpose, object of monitoring, the subjects of monitoring’s organization and implementation, complex of monitoring indicators, tools and instruments of monitoring studies, monitoring activities and covers the three phases (preparatory, practical and analytical). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject моніторинг якості освіти у вищому навчальному закладі ua
dc.subject cуб‘єкти організації і здійснення моніторингу ua
dc.subject інструментарій й інструменти моніторингових досліджень ua
dc.subject моніторингова діяльність ua
dc.subject мониторинг качества образования в высшем учебном заведении ua
dc.subject субъекты организации и осуществления мониторинга ua
dc.subject инструментарий и инструменты мониторинговых исследований ua
dc.subject мониторинговая деятельность ua
dc.subject monitoring of education‘s quality at higher educational establishment ua
dc.subject the subjects of organization and implementation of monitoring ua
dc.subject tools and instruments of monitoring studies ua
dc.subject monitoring activities ua
dc.subject.classification 37.011 ua
dc.title Теоретична модель системи моніторингу у ВНЗ ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics