Організацію виробничої практики майбутніх фахівців розглядаємо як системну взаємодію між усіма компонентами професійної підготовки (теоретичною та практичною підготовкою, закладами освіти та базами практики, ...
Проаналізовано структуру професійно-практичної підготовки як педагогічного процесу: цілі (навчальна, розвивальна, виховна), зміст, принципи, методи, форми та засоби. Обгрунтовано, що принципи під час ...
Якимович, Тетяна Дмитрівна; Копельчак, Михайло Павлович(2020)
Мета статті полягає в обґрунтуванні методики та алгоритму внутрішнього моніторингу проекту. Представлено результати моніторингу освітнього проекту, який передбачив розроблення освітньої програми підготовки ...
Козловська, І. М.; Якимович, Тетяна Дмитрівна(2018)
Стаття присвячена проблемі інтеграції фундаментальних знань в закладах професійної освіти. Обгрунтовано методологічні аспекти формування фундаментальних знань. Зроблено висновок про те, що використання інтегративного ...
Проаналізовано сутність інноваційних процесів в діяльності навчального закладу. Обґрунтовано рівні реалізації інноваційних процесів. Показано взаємодію теорії і практики впровадження інновацій в навчальний процес ...
Якимович, Тетяна Дмитрівна; Зінчук, І. В.; Мичка-Левченко, Ю. З.(Видавничий дім «Гельветика», 2022)
У статті розглянуто теоретичні і практичні проблеми відеокультури, яка належить до спеціалізованих аспектів медіакультури – культури сприймання і виробництва соціальними групами та соціумом загалом сукупності інформаційн ...
Обґрунтовано залежність змісту професійного навчання від соціально обумовлених вимог до моделі фахівця. Доведено необхідність розрізнення моделі підготовки та діяльності фахівця. Висвітлено особливості ...
У статті обґрунтовано теоретичні засади використання інтегративних багатомірних технологій навчання в умовах євроінтеграції. Проаналізовані можливості використання особливої форми засобів навчання, а саме: ...