Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Корекційні функції естетичного виховання та механізм їх реалізації в старших класах допоміжної школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дмитрієва, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2011-10-27T19:34:31Z
dc.date.available 2011-10-27T19:34:31Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Дмитрієва, Ірина Володимирівна. Корекційні функції естетичного виховання та механізм їх реалізації в старших класах допоміжної школи : автореферат дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Дмитрієва ; наук. консультант В. М. Синьов ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 46 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/98
dc.description.abstract Досліджено проблему реалізації корекційних функцій естетичного виховання у допоміжній школі. Визначено теоретико-методичні засади естетичного виховання дітей, які потребують корекції розумового розвитку. Наведено результати вивчення й аналізу реального досвіду роботи з такого виховання у навчально-виховному процесі 53-х допоміжних шкіл різних регіонів України. Визначено показники, критерії та рівні особистісно-естетичного розвитку учнів молодших, середніх і старших класів допоміжної школи, показано його вікову динаміку та потенційні можливості. Розроблено й обгрунтовано механізм реалізації корекційних функцій естетичного виховання як спеціально спрямованої системи педагогічного керівництва особистісно-естетичним розвитком учнів і експериментально перевірено його ефективність у старших класах допоміжної школи. Опрацьовано програмно-методичне забезпечення корекційно-спрямованого процесу естетичного виховання учнів VI - IX класів на уроках факультативного курсу "Світ мистецтва". ru_RU
dc.description.abstract The thesis is devoted to the problem of productive realization of the aesthetical upbringing correctional functions at the auxiliary school. Certain theoretical-methodical provisions concerning the organization of the aesthetical upbringing of children suffering of psycho-physical disturbances, in particular those in need of the intellectual development correction are defined. The results of studies and analysis of the real work experience in the field of aesthetical upbringing in the education-upbringing process of the 53 auxiliary schools in different regions of Ukraine are expounded in the investigation. Indices, criteria and levels of personal aesthetical development of the junior, middle and senior classes auxiliary schools pupils are defined, age dynamics and potentialities is also shown. The mechanism of realizing the aesthetical upbringing correctional functions in the senior classes of the auxiliary schools is worked out and substantiated: its efficiency at the lessons and during the out of school activities is checked up experimentally. Programme-methodical software of the correction directed process of aesthetical upbringing in the 6-9th forms at the lessons of the optional course “The World of Arts” is worked up. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject естетичне виховання ru_RU
dc.subject особистісно-естетичний розвиток ru_RU
dc.subject учні з обмеженими розумовими можливостями ru_RU
dc.subject учні з обмеженими розумовими можливостями ru_RU
dc.subject механізм реалізації корекційних функцій ru_RU
dc.subject система ru_RU
dc.subject інтелектуальні, емоційно-почуттєві та ціннісно-орієнтаційні компоненти естетичної свідомості ru_RU
dc.subject естетична діяльність ru_RU
dc.subject мистецтво ru_RU
dc.subject aesthetical upbringing ru_RU
dc.subject aesthetical attitude ru_RU
dc.subject personal aesthetical development ru_RU
dc.subject intellectually backward pupils ru_RU
dc.subject correction functions of aesthetical upbringing ru_RU
dc.subject mechanism of realizing the correction functions ru_RU
dc.subject system ru_RU
dc.subject intellectual ru_RU
dc.subject emotional-sensor ru_RU
dc.subject value-oriented components of aesthetical consciousness ru_RU
dc.subject aesthetical activity ru_RU
dc.subject art ru_RU
dc.subject.classification 376.4.036(043.3) ru_RU
dc.title Корекційні функції естетичного виховання та механізм їх реалізації в старших класах допоміжної школи ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу