Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів як важливий компонент особистісно-орієнтованого навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондар, С. П.
dc.date.accessioned 2012-08-13T18:06:25Z
dc.date.available 2012-08-13T18:06:25Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Бондар, С. П. Методи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів як важливий компонент особистісно-орієнтованого навчання / С. П. Бондар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 26. – С. 184-189. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/983
dc.description.abstract В статті аналізуються негативні наслідки примусового характеру навчання, розглядаються методи навчання, які активізують навчально-пізнавальну діяльність учнів: їх сутність, переваги, класифікація. ru_RU
dc.description.abstract In the article analysed negative consequences of the forced character of teaching, methods are examined teaching, arousal educational-cognitive activity of student: their essence, dignities, classification. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів ru_RU
dc.subject особистісні знання учня ru_RU
dc.subject примусовий характер навчання ru_RU
dc.subject методи активізації навчально-пізнавальної діяльності ru_RU
dc.subject сутність ru_RU
dc.subject класифікація ru_RU
dc.subject activation of educational-cognitive activity of students ru_RU
dc.subject personality knowledges of student ru_RU
dc.subject forced character of studies ru_RU
dc.subject methods of activation of educational-cognitive activity ru_RU
dc.subject essence ru_RU
dc.subject classification ru_RU
dc.title Методи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів як важливий компонент особистісно-орієнтованого навчання ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу