Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Основні напрями модернізації інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мозгальова, Н. Г. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-04-11T17:40:41Z
dc.date.available 2016-04-11T17:40:41Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Мозгальова, Н. Г. Основні напрями модернізації інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики / Н. Г. Мозгальова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 16(21), ч. 1. – C. 99-104. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9809
dc.description.abstract В статті окреслено основні напрями модернізації інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики, які відкривають нові можливості для якісного оновлення процесу навчання гри на музичних інструментах. Доведено, що орієнтація на діалогову стратегію спілкування, активізація науково-дослідної діяльності, взаємодія педагогічних практик, участь студентів у музично-виконавському фестивально-конкурсному русі створює підґрунтя для досягнення високого рівня виконавської підготовленості студентів до практичної діяльності. Теоретико-концептуальною основою впровадження вищеозначених напрямів у педагогічну практику виступає таксономічний підхід, що забезпечує спрямування цільових орієнтирів студентів на досягнення навчального і професійного успіху.
dc.description.abstract В статье определены основные направления модернизации инструментально-исполнительской подготовки будущих учителей музыки, которые открывают новые возможности для качественного обновления процесса обучения игре на музыкальных инструментах. Доказано, что ориентация на диалоговую стратегию общения, активизация научно - исследовательской деятельности, взаимодействие педагогических практик, участие студентов в музыкально-исполнительском фестивально-конкурсном движении создает основу для достижения высокого уровня исполнительской подготовленности студентов к практической деятельности. Теоретико- концептуальной основой внедрения вышеуказанных направлений в педагогическую практику выступает таксономический подход, обеспечивающий направленность целевых ориентиров студентов на достижение учебного и профессионального успеха.
dc.description.abstract This article outlines the main directions of modernization of instrumental performance training future teachers that open new possibilities for efficient updating process of learning to play a musical instrument . It is proved that a focus on interactive communication strategy, activation of the research activity, the interaction of pedagogical practices, student participation in music and performing festival-competitive movement forms the basis for achieving a high level of performance readiness of students to practice. Theoretical and conceptual framework implementation in the above named areas of teaching practice acts taxonomic approach that provides guidance targets students to achieve academic and professional success.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject модернізація
dc.subject інструментально-виконавська підготовка
dc.subject вчитель музики
dc.subject таксономічний підхід
dc.subject modernization
dc.subject training and performing instrumental music teacher
dc.subject a taxonomic approach
dc.title Основні напрями модернізації інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу