DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 25 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9639
Title: Аспекти дослідження методичної компетентності майбутнього вчителя музики як структурної складової професійної компетентності
Authors: Мартинюк, О. В.
Keywords: компетентність
професійна компетентність
методична компетентність
вчитель музики
компетентность
профессиональная компетентность
методическая компетентность
учитель музыки
competence
professional competence
methodical competence
music teacher
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Мартинюк О. В. Аспекти дослідження методичної компетентності майбутнього вчителя музики як структурної складової професійної компетентності / О. В. Мартинюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 20-23.
Abstract: У статті на основі аналізу наукових підходів уточнюється поняття «методична компетентність», з'ясовується ступінь дослідження даного питання у вітчизняних і закордонних наукових колах, аналізуються різноманітні підходи до визначення методичної компетентності та на їх основі конкретизується структура даного поняття у професійній підготовці вчителів музики.
В статье на основе анализа научных подходов уточняется понятие «методическая компетентность», выясняется степень исследования данного вопроса в отечественных и зарубежных научных кругах, анализируются различные подходы к определению методической компетентности и на их основе конкретизируется структура данного понятия в профессиональной подготовке учителей музыки.
In article on the basis of analysis clarifies the definition of «methodical competence», reveals the degree to research this issue in domestic and foreign scientific circles, analyses different approaches to the definition of technical competence and on their basis to specify the structure of the given concept in the professional training of music teachers and summarizes the pedagogical heritage of music and theoretical areas that have developed in some theoretical and methodological system and became the basis of methodical preparation of the teacher of music.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9639
Appears in Collections:Випуск 25

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martynyuk.pdf248.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.