DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 25 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9629
Title: Зміст частково онлайнового навчання англомовного читання студентів нелінгвістичних спеціальностей
Authors: Романюк, Ю. В.
Keywords: читацька компетентність
навички, вміння
веб-сайт
читательская компетентность
навыки, умения
веб-сайт
reading competence
skills, sub-skills
web-site
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Романюк Ю. В. Зміст частково онлайнового навчання англомовного читання студентів нелінгвістичних спеціальностей / Ю. В. Романюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 135-140.
Abstract: У статті розглядається проблема частково онлайнового навчання англомовного читання студентів нелінгвістичних спеціальностей. Визначено зміст читацької англомовної компетентності у процесі частково онлайнового навчання. Виокремлено цілі частково онлайнового навчання англомовного читання. Детально описано структуру навчального веб-сайту та етапи навчання англомовного читання відповідно до цієї структури. Згідно з цією структурою частина перша навчального веб-сайту співвідноситься з передтекстовим етапом навчання читання, друга частина веб-сайту – з текстовим етапом, третя частина – з післятекстовим етапом навчання англомовного читання. Розглядаються переваги використання викладачем веб-сайту у процесі навчання англомовного читання студентів нелінгвістичних спеціальностей.
В статье рассматривается проблема частично онлайнового обучения англоязычному чтению студентов нелингвистических специальностей. Определено содержание читательской англоязычной компетентности в процессе частично онлайнового обучения. Детально описана структура учебного веб-сайта и этапы обучения англоязычного чтения согласно этой структуре. Первая часть учебного веб-сайта соотносится с дотекстовым етапом обучения чтению, вторая часть – с текстовым етапом, третья часть – с послетекстовым этапом обучения англоязычному чтению. Рассматриваются преимущества использования веб-сайта в процессе обучения англоязычному чтению студентов нелингвистических специальностей.
The article focuses on proving the process of forming the English language competence of future engineers in reading in the process of the learning web-site usage. The content of partially on-line learning the students of non-linguistic specialties of the English reading was determined. The aims of partially on-line learning were described. The process of forming the English language competence in reading due to the learning web-site usage has been theoretically substantiated and practically elaborated. The didactic principles of the learning web-site usage have been determined. The procedure of using the learning web-site was described due to the stages of forming the English language competence in reading. The first part of the exercises on the learning web-site is correlated with the pre-textual stage of the English reading learning. The aim of the exercises of the first part is to teach the students to define the idea of the text, to estimate the information in the text, to form general and specific sub-skills of reading the texts in Internet. The second part of the exercises on the learning web-site is correlated with the textual stage of the English reading learning. The aim of the exercises is to develop the skills of reading the technical texts in the Internet.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9629
Appears in Collections:Випуск 25

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romaniuk.pdf267.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.