DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 26 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/961
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКобаль, В. І.-
dc.date.accessioned2012-08-12T20:31:18Z-
dc.date.available2012-08-12T20:31:18Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКобаль, В. І. Реформування сучасної системи освіти України: проблеми та можливі шляхи їх вирішення / В. І. Кобаль // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 26. – С. 82-87.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/961-
dc.description.abstractУ статті розглядаються можливі шляхи реформування складових системи освіти України, з метою забезпечення високої якості освітніх послуг, конкурентоспроможності випускників вищих навчальних закладів на ринку праці та виходу системи освіти на європейський освітній простір.ru_RU
dc.description.abstractThe article considers the possible ways to reform the components of educational system of Ukraine with the purpose of providing the high educational services, the competitiveness of university graduates on the labor market and with the purpose of entering the European educational area.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВидавництво НПУ ім. М. П. Драгомановаru_RU
dc.subjectсистема освіти Україниru_RU
dc.subjectякість освітніх послугru_RU
dc.subjecteducational system of Ukraineru_RU
dc.subjectquality of educational servicesru_RU
dc.titleРеформування сучасної системи освіти України: проблеми та можливі шляхи їх вирішенняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Випуск 26

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf223.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.