DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 25 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9619
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаленський, А. А.uk_UA
dc.date.accessioned2016-03-14T19:10:28Z-
dc.date.available2016-03-14T19:10:28Z-
dc.date.issued2015uk_UA
dc.identifier.citationКаленський А. А. Розвиток особистості майбутніх викладачів спеціальних дисциплін в моральній діяльності / А. А. Каленський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 96-100.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9619-
dc.description.abstractУ статті розкривається розвиток особистості студента в моральній діяльності. Використання в навчальному процесі ігрових технологій сприяє вихованню важливих для майбутніх викладачів спеціальних дисциплін громадянських і моральних якостей (почуття обов’язку, патріотизму, колективізму, взаємодопомоги, взаємовиручки). Разом з тим, гуманістична спрямованість підготовки, а в підсумку підготовленості професіонала, забезпечує олюднення відносин в самому професійному середовищі, стримує прояви міжособистісної агресивності, непримиренності в ході соціальних зіткнень, конфліктів.-
dc.description.abstractВ статье раскрывается развитие личности студента в нравственной деятельности. Использование в учебном процессе игровых технологий способствует воспитанию важных для будущих преподавателей специальных дисциплин гражданских и нравственных качеств (чувство долга, патриотизма, коллективизма, взаимопомощи, взаимовыручки). Вместе с тем, гуманистическая направленность подготовки, а в итоге подготовленности профессионала, обеспечивает очеловечивание отношений в самой профессиональной среде, сдерживает проявления межличностной агрессивности, непримиримости в ходе социальных столкновений, конфликтов.-
dc.description.abstractBased on available research and conclusions contained therein, we select components of moral activity: theoretical assimilation of moral norms; analysis of actions that occur on the basis of their allocation moral standards and moral aspects of these actions; expression of personal attitude to the events; and develop their own personal and meaningful moral views, attitudes, feelings about what is happening; design courses drawing on moral position.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВид-во НПУ ім. М. П. Драгомановаru_RU
dc.subjectінтерактивні технології-
dc.subjectморальна діяльність-
dc.subjectемоційно-ціннісне поле-
dc.subjectинтерактивные технологии-
dc.subjectнравственная деятельность-
dc.subjectэмоционально-ценностное поле-
dc.subjectinteractive technologies-
dc.subjectmoral activity-
dc.subjectemotional and valuable field-
dc.subject.classification371.13:17-
dc.titleРозвиток особистості майбутніх викладачів спеціальних дисциплін в моральній діяльностіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Випуск 25

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalenskyi.pdf250.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.