DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 26 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/955
Title: Компетентнісний підхід у мовній освіті учнів
Authors: Гнаткович, Т.
Keywords: компетентнісний підхід
комунікативна компетентність
мовна компетентність
мовна компетенція
мовленнєва компетенція
competence approach
communicative competence
linguistic competence
speech competence
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Гнаткович, Т. Компетентнісний підхід у мовній освіті учнів / Т. Гнаткович // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 26. – С. 58-64.
Abstract: У статті розкривається важливість компетентнісного підходу в мовній освіті, визначається змістове наповнення компетенції/компетентності, проводиться розмежування понять мовна компетентність та її складники (компетенції), з’ясовується сутність визначень компетентнісний підхід, мовна компетентність, мовна компетенція, мовленнєва компетенція, комунікативна компетентність. Автор наводить систему предметних компетенцій та ключових компетентностей в умовах загальноосвітньої школи сучасної України. Накреслює головні лінії розвитку лінгвістичних знань та умінь учнів у процесі формування мовної особистості на уроках рідної мови.
The article deals with the importance of the competence approach in the language education and differences between the meanings of language competence and a language’s components, here referred to as competencies. The author explains the definitions of competence approach, language competence, speaking competence and communicative competence. The author presents the system of key competencies for the formation of the language personality in secondary schools in Ukraine, outlines the main tendencies for the development linguistic knowledge and skills of the pupils in the process of the formation of the language personality at the lessons of native language.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/955
Appears in Collections:Випуск 26

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf232.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.