DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет природничо-географічної освіти та екології » Наукові праці Факультету природничо-географічної освіти та екології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9423
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПокась, Віталій Петрович-
dc.date.accessioned2016-02-19T09:11:13Z-
dc.date.available2016-02-19T09:11:13Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПокась, Віталій Петрович. Нова парадигма розвитку реабілітаційної педагогіки у ХХІ столітті / В. П. Покась // Нова парадигма. Філософія. Політологія. Соціологія : Журнал наук. праць / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Творче об-ня "Нова парадигма". - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 99. - С. 73-80.uk_UA
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9423-
dc.description.abstractОбґрунтовуються сучасні технології навчання і виховання дітей у школах-інтернатах та навчально-реабілітаційних центрах.uk_UA
dc.description.abstractModern technologies of study and education of children in boarding schools and educational rehabilitation centres.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаuk_UA
dc.subjectінтернатні заклади освітиuk_UA
dc.subjectпедагогічнаuk_UA
dc.subjectпсихологічнаuk_UA
dc.subjectсоціальна реабілітація дітейuk_UA
dc.subjectнавчально-виховний корекційний процесuk_UA
dc.subjectboarding educational schoolsuk_UA
dc.subjectpedagogicaluk_UA
dc.subjectpsychologicaluk_UA
dc.subjectsocial rehabilitation of childrenuk_UA
dc.subjecteducational teaching correctional processuk_UA
dc.subject.classification37.018.32uk_UA
dc.titleНова парадигма розвитку реабілітаційної педагогіки у ХХІ століттіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці Факультету природничо-географічної освіти та екології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pokas V. P..pdf328.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.