Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Майстер-клас зі створення комп'ютерних ігор як засіб мотивації навчально-пізнавальної діяльності школярів з інформатики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельничук, Т. В. uk_UA
dc.contributor.author Кашина, Г. С. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-02-18T08:27:30Z
dc.date.available 2016-02-18T08:27:30Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Мельничук, Т. В. Майстер-клас зі створення комп'ютерних ігор як засіб мотивації навчально-пізнавальної діяльності школярів з інформатики / Т. В. Мельничук, Г. С. Кашина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 15 (22). - C. 176-182. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9386
dc.description.abstract Майстер-клас – це одна з сучасних ефективних форм навчання. Він відрізняється від інших подібних форм активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів тим, що під час майстер-класу ведучий – фахівець в даній галузі, розповідає і, що ще більш важливо, показує, як застосовувати на практиці нову технологію або метод.
dc.description.abstract Мастер-класс - это одна из современных эффективных форм обучения. Он отличается от других подобных форм активизации учебно-познавательной деятельности учащихся тем, что во время мастер-класса ведущий - специалист в данной области, рассказывает и, что еще более важно, показывает, как применять на практике новую технологию или метод.
dc.description.abstract Master class - is one of today's effective learning. It differs from other such forms enhance teaching and learning of students that during the master class presenter - a specialist in this field, says and, more importantly, shows how to apply practice new technology or method.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject майстер-клас
dc.subject ведучий – фахівець
dc.subject комп’ютерні ігри
dc.subject мастер-класс
dc.subject ведущий - специалист
dc.subject компьютерные игры
dc.subject master class
dc.subject presenter - specialist
dc.subject computer games
dc.title Майстер-клас зі створення комп'ютерних ігор як засіб мотивації навчально-пізнавальної діяльності школярів з інформатики ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу